Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. Adatvédelmi tájékozatónkat ITT találja.

ÁSZF - Vásárlási feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) a www.mezpro.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a Webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

Az adásvételi szerződés létrejötte:

  • Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)
  • A szerződés magyar nyelven jön létre. A szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azokat a szolgáltató nem iktatja, így az utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető.
  • A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
  • A webáruházban történt megrendelés fizetési kötelezettséggel jár.

Alapvető rendelkezések:

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a webshop weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a webshopon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének lemásolása, letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

Ha ilyen eset történik akkor, első lépésként elektronikus értesítést küldünk. Ha ez nem sikeres, akkor megtesszük a megfelelő lépéseket a szellemi tulajdon megóvása érdekében.

1. Üzemeltetői adatok:.

MezPro
E-mail: info@mezpro.hu

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

2. Megvásárolható termékek, szolgáltatásokköre

Focis szurkolói termékek

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete közötti különbözőség miatt.

3. Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák az ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Fizetési és Szállítási információk menüpont alatt.

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. 

A rendelés menete:

  • A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti. A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is. A megrendelést regisztrációval és regisztráció nélkül is végig tudja vinni. Ha regisztrációval szeretné a megrendelést akkor a megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ezt csak akkor tudja megtenni, ha regisztrálja magát. A regisztrációt a következő menüpont alatt találja. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja a jelszó Bejelentkezés emlékeztetőt. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a Bejelentkezés menüpont segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált e-mail címét és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben az ablakban megjelenik az Ön regisztrált e-mail címe és a kilépés gomb, amely segítségével elhagyhatja az áruházat.
  • A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.
  • Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Visszagazolást, amit 48 órán belül küldünk ki. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor.

A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti, ha Ön regisztrált vásárló. Ebben az esetben a Megrendelés követés menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit Webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

Ha nem regisztrált vásárló akkor e-mailben kérhet tájékoztatást a termék státuszáról.

Egy szállítási címre egy személytől egy napon maximum 4 mez vagy 2 melegítő rendelhető.  

4. Regisztráció

Amennyiben regisztrált vásárló szeretne lenni, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni.

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

5. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8:00-20:00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra a megrendelés. Szállítási határidők az ÁSZF részét képező szállítási menüpontban megtalálhatók. https://www.mezpro.hu/szallitas_6

Ha a csomag rendelhető, akkor a termék úgynevezett dropshipping módszerrel kerül kiszállításra ami azt jelenti hogy a külföldi gyártótól egyenesen a vevő címére érkezik a csomag, így is csökkentve a szállítási időt. A feladás helye: Kína

Nem vállalunk felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

A rendelhető státuszú termékek rendelésének feltételei:

  • A megrendelésben a MezPro kizárólag közvetítői szerepet tölt be és ezt a Ektv. (2001. évi CVIII. tv.) rendelkezései szerint végzi.
  • A megrendelő megbízza a MezPro-t, hogy nevében továbbítsa a rendelést és a termék vételárát a gyártó/forgalmazó felé.
  • A MezPro az oldalon lévő rendelhető státuszban lévő termékekkel nem rendelkezik. Kizárólag közvetítői szerepkörben vesz részt. Raktárkészlettek kizárólag a gyártó/forgalmazó rendelkezik.
  • A gyártó/forgalmazó a megrendelt terméket a megrendelő címére postázza a weboldalon látható szállítási feltételek szerint.
  • A MezPro a termék megrendelésétől a termék átvételéig működik közre. Csak és kizárólag a közvetítői szolgáltatásokért vállal felelősséget. A hirdetésben szereplő termékkel kapcsolatos kifogásokért vagy bármilyen a terméket érintő kérdésben a MezPro nem vonható felelősségre.
  • A MezPro a meghirdetett termékek minőségéért, eredetiségéért és jogszabályi megfelelőségéért nem vállal kötelezettséget és felelősséget. Ezekben a kérdésekben csak és kizárólag a gyártó/forgalmazó felelős.

A MezPro vállalja a rendelhető státuszú termékek rendelésénél

  • A gyártó/forgalmazó és a megrendelő között az adás-vétel közvetítését.
  • A megrendelés és a vételár továbbítását a gyártó/forgalmazónak.
  • A termékreklamációk közvetítését a gyártó/forgalmazó és a megrendelő között.
  • A webáruházzal, hirdetéssel kapcsolatos kérdések és/vagy kérések kezelése és megválaszolása.
  • Garanciális igények teljesekörű közvetítése a gyártó/forgalmazó felé.

6. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt termék fizetésének módja

  • Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés/közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően intézkedünk a termék szállításáról vagy beszerzéséről.

 

  • Bankkártya vagy Barion egyenleg: A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja. Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013.
    Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
    Fizetéshez használhatod:
    -Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
    -Visa vagy Electron bankkártyádat
    -Amex bankkártyádat

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát elektronikus útón vagy papíron a megadott címre küldjük ki. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

7. Szállítási határidő és díjai

​A Szállítás és Fizetés (https://www.mezpro.hu/szallitas_6) aloldalon található információ az ÁSZF részét képezi. Teljes mértékben az ott látható információ a mérvadó.

  • Raktáron lévő termék:
    Magyarországra történő rendelésnél: A megrendelés visszaigazolásától, vagy a sikeres fizetéstől számított 2-5 munkanapon belül átadjuk a csomagot a futárnak, akik ezután 1-2 munkanapon belül kiszállítják. A nyomkövetési információkat a futárszolgálat fogja megküldeni.  
    Külföldi rendelésnél: Ha az adott országba tudunk szállítani, akkor a megrendelés visszaigazolásától, vagy a sikeres fizetéstől számított 3-10 munkanap.  
  • Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, tehát rendelhető az állapota, úgy a szállítási idő átlagosan 15-25 munkanap a sikeres fizetéstől számítva (nem naptári nap). Bővebben itt: https://www.mezpro.hu/szallitas_6

Törekszünk arra hogy minél hamarabb megérkezzen a rendelt termék, ezért úgynevezett dropshipping módszerrel kerül kiszállításra ami azt jelenti hogy a külföldi gyártótól egyenesen a vevő címére érkezik a csomag, így is csökkentve a szállítási időt. 

A rendelésekre vonatkozóan a végső teljesítési határidő a sikeres fizetéstől számított maximum 45 munkanap.

A feladás helye: Kína

Költségek:

  • Ha a termék raktáron van, akkor Magyarországra a rendelés végösszege alapján kerül megállapításra a szállítási díj.
    Vételár Szállítási díj
    0 Ft - 29.999 Ft 1.690 Ft
    29.000 Ft - 39.999 Ft 2.190 Ft
    40.000 Ft -  2.590 Ft
    Külföldi rendelésnél a rendelés leadása után küldjük ki e-mailben a végső szállítási díjat. Ha a választott országba nem tudunk kézbesíteni, akkor azt is jelezzük. (Ha a rendelés kifizetésre került és a szállítási díj miatt nem kéri vagy nem tudjuk teljesíteni azt, akkor a kifizetett összeget automatikusan visszafizetjük.)
     
  • Ha a termék rendelhető státuszban van, akkor Magyarországra a rendelés végösszege alapján kerül megállapításra a szállítási díj.
    Vételár Szállítási díj
    0 Ft - 29.999 Ft 1.690 Ft
    29.000 Ft - 39.999 Ft 2.190 Ft
    40.000 Ft -  2.590 Ft

    Külföldi rendelésnél a szállítási díjat a kosárban látható díjon tudjuk szállítani. Ha a választott országba nem tudunk kézbesíteni, akkor azt is jelezzük. 

8. Házhoz szállítási információk

​A Szállítás és Fizetés (https://www.mezpro.hu/szallitas_6) aloldalon található információ az ÁSZF részét képezi. Teljes mértékben az ott látható információ a mérvadó.

A webáruházunk által kapott megrendeléseket a Magyar Posta. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra között. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a Magyar Posta munkatársát folyamatosan fogadni tudják.
Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.
Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Posta általi szállítás:
A Magyar Posta az Ön címére viszi a csomagot, vagy ha az a belátásuk szerint nem fér bele egy szabványos postaládába, akkor a helyi postahivatalba vehető át, amiről minden esetben értesítőt küld. A csomagot alap esetben a helyi postás kézbesíti, úgy mint egy ajánlott küldeményt. Ha nem tudja átvenni, akkor értesítőt hagy, amivel a postán átvehető a csomag 10 munkanapig.

9. Méretezés

A https://www.mezpro.hu/meretek-30 aloldalon látható mérettáblázatok a mérvadóak a méretezést tekintve.

10. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Az elállási jogát a szerződés megkötésének a napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja a fogyasztó.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik. A termékhasználaton felül keletkező értékcsökkenést a fogyastónak kell megtéríteni.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  • olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
  • olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál

Elállási/felmondási nyilatkozatminta:

http://fogyasztovedelem.kormany.hu/sites/default/files/elallasi_felmondasi_nyilatkozatminta.odt

11. Jótállás

A forgalmazott termékekre 3 hónap magyarországi garanciát ill. jótállást vállalunk. Előfordulhat, hogy mind a gyártó, mind a forgalmazó figyelmét elkerülő, vagy csak használatban előbukkanó hiba jelentkezik. A hibás árut a jelzéstől számított 5 munkanapon belül az eredeti csomagolásban és az eredeti címkékkel együtt visszaküldheti és kérheti az áru cseréjét vagy a pénz visszafizetését. A visszaküldött árut minden esetben bevizsgáljuk. Az igények a jogosság megállapítása után érvényesíthetők. A vizsgálat költsége minket terhel. Amennyiben a hiba nyilvánvalóan gyártási eredetű, a terméket azonos hibátlan példányra cseréljük, vagy ha ez nem lehetséges (pl. időközben kifutott modellről van szó), azonos értékben más terméket kínálunk fel, vagy visszafizetjük a vételárat. Amennyiben garanciális igénye nem jogos a terméket a vizsgálati jegyzőkönyvvel mellékelve visszaküldjük. A garancia nem terjed ki a rendeltetésellenes használatból, a ruházatba varrott vagy külön címkén feltüntetett kezelési útmutatóban foglaltak, és/vagy mosási, szárítási, vasalási útmutató be nem tartásából eredő hibákra és károsodásokra. Ha a vizsgálat eredménye a vásárlót tartja felelősnek a ruházati termék károsodásáért, nem tartozunk felelősséggel és/vagy kártérítéssel a vásárló felé.  

Utánvéttel küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor utólag megtérítjük a szállítás költséget.

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nem áll módunkban megtéríteni.

12. Szavatosság

A vásárlást követő hat hónapon belül a garanciához/jótálláshoz hasonló helyzetet eredményez. A fogyasztónak ebben az első hat hónapban – ha a hiba, vagy annak oka már a vásárláskor is megvolt a termékben, és arra külön nem hívták fel a figyelmét – joga van ahhoz, hogy követelje a kijavítást, vagy kicserélést, illetve a vételár visszafizetését (e jogok között azonban van egy sorrend, amitől csak kivételes esetben lehet eltérni).

Hiba alatt objektív hibát értünk, ami azt jelenti, hogy a termék nem alkalmas azokra a célokra, amelyekre más, azonos fajtájú szolgáltatásokat rendszerint használnak, és

  • nem rendelkezik azzal a minőséggel, illetve nem nyújtania azt a teljesítményt, amely azonos fajtájú szolgáltatásoknál szokásos, és amelyet a jogosult elvárhat, figyelembe véve a szolgáltatás természetét, valamint a kötelezettnek, a gyártónak, az importálónak vagy ezek képviselőjének a szolgáltatás konkrét tulajdonságaira vonatkozó – különösen reklámban vagy az áru címkéjén megjelenő – nyilvános kijelentését, és
  • nem alkalmas a jogosult által meghatározott célra, ha azt a jogosult a szerződéskötés (vásárlás) időpontjában a kötelezett (forgalmazó) tudomására hozta, és abba a kötelezett beleegyezett, valamint
  • nem rendelkezik a kötelezett által adott leírásban szereplő, és az általa a jogosultnak mintaként bemutatott szolgáltatásban lévő tulajdonságokkal.

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató (a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 3. melléklete szerint)

A szavatossági jogok érvényesítése során – a jótállás (garancia) alapján gyakorolható jogaival ellentétben – a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba oka a teljesítés időpontjában már megvolt, így a bizonyítással kapcsolatban felmerülő költségeket is a fogyasztónak kell viselnie.

13. Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.
Vitás esetben a webáruház üzemeltetője köteles békéltető testületi eljárásban együttműködni.

Online vitarendezési platform: http://ec.europa.eu/odr

Itt letölthető a békéltető testületek listája és címe:
 https://mkik.hu/a-bekelteto-testuletek-teruleti-honlapjai

14. Adatkezelés

A személyes adatok feldolgozásának alapja az érintett hozzájárulása a kereskedelmi üzenetek és reklámok küldéséhez illetve a szállítás teljes lebonyolításához.

A személyes adatok védelme

AZ ADATKEZELŐ AZONOSÍTÁSA ÉS KAPCSOLATI ADATAI

  • Az Ön személyes adatainak kezelője MezPro (a továbbiakban csak „adatkezelő”),
  • Az adatkezelő elérhetőségei: E-mail cím: info@mezpro.hu
  • Az adatkezelő nem nevezett ki adatvédelmi tisztviselőt.

A SZEMÉLYES ADATOK FELDOLGOZÁSÁNAK JOGALAPJA

Az Ön személyes adatai feldolgozásának jogalapja az Ön hozzájárulása, amelyet ezúton adott az adatkezelő számára, a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló Európai Parlamenti és Tanácsi (EU) 2016/679 rendelet (általános adatvédelmi rendelet) 6.cikke /1/ bekezdésének a) pontja értelmében (a továbbiakban: „Rendelet”).

A SZEMÉLYES ADATOK FELDOLGOZÁSÁNAK CÉLJA

  • A személyes adatok feldolgozásának célja a rendelések számlázása, illetve annak kiszállítása, üzleti kommunikáció, valamint az adminisztrátor részéről az Ön személyére irányuló egyéb marketing tevékenységek végzése.
  • Az adatkezelő részéről nem kerül sor automatikus egyéni döntéshozatalra a rendelet 22. cikke értelmében.

A SZEMÉLYES ADATOK TÁROLÁSÁNAK IDŐTARTAMA

Az adatkezelő a személyes adatait 3 évig tárolja, illetve maximum addig, amíg Ön vissza nem vonja a személyes adatai feldolgozásához adott hozzájárulását (az e célból történő feldolgozáshoz).

A SZEMÉLYES ADATOK TOVÁBBI KEDVEZMÉNYEZETTJEI

  • Személyes adatainak további kedvezményezettjei:
  • KBOSS.hu Kft (Számlázás céljából)
  • ShopRenter.hu Kft (Webáruház üzemeltetője és hírlevél küldője)
  • Google Inc. (Cookik tárolása és személyes hirdetések megjelenítések)

AZ ÉRINTETTEK JOGAI

  • A rendeletben meghatározott feltételek szerint Ön jogosult:
  • az adatkezelőtől hozzáférést kérni személyes adataihoz
  • személyes adatainak helyesbítésére
  • kifogást emelni személyes adatainak feldolgozása ellen
  • személyes adatait áthordozni
  • Joga van bármikor visszavonni hozzájárulását, amelyet személyes adatai feldolgozásához adott az adatkezelőnek. Ez azonban nem érinti személyes adatai feldolgozásának jogszerűségét a hozzájárulás visszavonása előtt. Személyes adatai feldolgozásához adott hozzájárulását az info@mobilfactory.hu e-mail címen vonhatja vissza.
  • Ha úgy ítéli meg, hogy személyes adatainak feldolgozása ellentmondott vagy ellentmond a rendeletben foglaltaknak, jogában áll többek között panaszt tenni a felügyeleti hatóságnál.
  • Ön nem köteles átadni személyes adatait. Személyes adatainak átadása nem törvényben vagy szerződésben foglalt követelmény, és nem olyan követelmény, amely szerződés megkötéséhez szükséges.

COOKIE-K

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie- ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra.

Google Analytics és Google AdWords

A Google Inc. Google Analytics szolgáltatását több weboldala és alkalmazása keretében használja. A Google Analitycs cookie-kat használ abból a célból, hogy segítse az adott honlap használatának elemzését. A cookie által tárolt információkat (beleértve a Érintett IP-címét) a Google Inc. egyesült államokbeli szerverein tárolja. A Google Inc. átadhatja a gyűjtött információkat harmadik felek részére, amennyiben ezt törvény írja elő, vagy az adott harmadik felek a Google Inc. megbízásából feldolgozzák az információkat. A Google Inc. a Google Adwords remarketing keretében olyan, a látogatókat nyomon követő cookie-kat helyez el a Érintettk készülékén, amelyek a látogatók online magatartását figyelik, és amelyek alapján a Google Inc. a Érintetti magatartáson, érdeklődési körön alapuló reklámot tesz számukra elérhetővé más weboldalakon. A nyomon követő cookie lehetővé teszi a Google Inc. számára a honlaplátogató azonosítását egyéb weboldalakon is. A Google Inc. „Adatvédelmi irányelvei” a http://www.google.hu/intl/hu/policies/privacy/ honlapon érhető el. A Google Inc. weboldalán a Google Inc. adatokkal kapcsolatos tevékenységéről és a cookie-k letiltásáról, a hirdetések személyre szabásáról további hasznos információk találhatóak: http://www.google.com/intl/hu/policies/privacy/ads/.

 

Érvényes: 2021.11.10.-től