Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. Adatvédelmi tájékozatónkat ITT találja.

Szállítás és Fizetés

 

Szállítási idő:

 

 

Rendelhető termék (átlagosan 15-25 munkanap):

 

  • Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, tehát rendelhető az állapota, úgy a szállítási idő átlagosan 15-25 munkanap a sikeres fizetéstől számítva (nem naptári nap). - A rendelések 70-75%-a érkezik meg az átlagos szállítási időn belül. Ez az információ az elmúlt 2 hónap szállítási adatok alapján lett feltüntetve.
    Törekszünk arra hogy minél hamarabb megérkezzen a rendelt termék, ezért úgynevezett dropshipping módszerrel kerül kiszállításra ami azt jelenti hogy a külföldi gyártótól egyenesen a vevő címére érkezik a csomag, így is csökkentve a szállítási időt. 
    A gyártó és egyben a feladás helye: Kína

  • A feltüntetett átlagos szállítási idő nem időgarantált szolgáltatás. Bár minden esetben igyekszünk a megfelelő időintervallumban kiszállítani a csomagot, NEM tudjuk minden esetben garantálni az átlagos 15-25 munkanapos időt.
    A végső teljesítési határidő a sikeres fizetéstől számított maximum 45 munkanap. Ez NEM azt jelenti, hogy ennyi idő múlva fog a küldemény megérkezni, hanem, hogy ez az a végső határidő amit vállalunk arra, hogy a rendelése biztosan megérkezik. Tehát ha a csomag nem érkezik meg a 15-25 munkanapban, akkor sincs gond! Ez azt jelenti, hogy az már bármelyik nap megérkezhet. 
    Erre vállaljuk a garanciát is. Bővebben erről itt: SZÁLLÍTÁSI GARANCIA

 

A 2021.07.01. után életbe lépő Európai Uniós rendelet miatt minden 3. országból érkező csomag után ami 2021.07.01 után érkezik meg az országba ÁFÁT és/vagy VÁMOT kell fizetni. Mivel a rendelt küldemény egyenesen a gyártótól (Kína) a saját címre érkezik ezért a csatolt kódhoz tartozó küldeménynél is a Posta vámeljárást fog indítani. 

Ezt a VÁM eljárást alap esetben Mi fogjuk elvégezni, ilyenkor nem lesz semmi más teendőd. Viszont sajnos történhetnek még hibák a rendszerbe, ilyen esetben mégis Téged fog értesíteni a Magyar Posta a küldemény érkezésekor. Ilyenkor az alábbit kell tenni:

Viszont sajnos történhetnek még hibák a rendszerbe, ilyen esetben mégis Téged fog értesíteni a Magyar Posta a küldemény érkezésekor. Ilyenkor az alábbit kell tenni:
Ettől egyáltalán nem kell megijedni, mert ez a procedúra, elviekben gördülékeny lesz. Tehát, ha a Magyar Posta az érkezéskor SMS-t küld, az általunk megadott nyomkövetési kódra hivatkozva, hogy automatikus vámkezelésen esett át a csomag és online be tudja fizetni az áfát, akkor kell nekünk jelezni. Nagyon fontos, hogy amint megérkezik ez az értesítés, akkor a lehető leggyorsabban kell jelezni nekünk az alábbi űrlap kitöltésével: https://forms.gle/AVDNoSc79Q8h8yYU9  
Nem kell fizetnie online semmi, csak töltse ki a fenti linket és a többit Mi intézzük. Fontos része az értesítőnek, majd egy bizonyos hozzáférési kód. Ezt mindenképp helyesen kell megadni a fenti linkre kattintva, mert ezzel fogjuk tudni lezárni a vámkezelést.
A vámkezelésről és lezárásról Mi gondoskodunk és természetesen nem kell pluszba fizetni semmit, tehát további fizetési kötelezettség így nem fog keletkezni. Nem kell a Magyar Postával a kapcsolatot felvenni semmilyen formában (csak velünk). Ne is írj a Postának illetve telefonon se keresd Őket. Ha mégis megtörténik akkor fizetési kötelezettség lehet amire semmilyen felelősséget nem tudunk vállalni.

Sajnos a tapasztalatok szerint a Posta néhány esetben nem küld értesítést az ügyfélnek. Ilyen esetben jelzés nélkül szállítják ki a küldeményt és így mégis ki kell fizetni az átvételnél az áfa és vámkezelés összegét. Az utólagos fizetésre sajnos nincs ráhatásunk, de természetesen a küldemény átvétele és az áfa kifizetése után kérhető jóváírást erre az összegre. FONTOS, hogy az átvételkor kapott nyomtatványt meg kell őrizni, ahol látható a kifizetett összeg és látható a hozzáférési kód, ami egy 6 számjegyből álló számsor, amire "hf kód"-ként is hivatkoznak majd. A jóváírási kérelem az alábbi űrlap kitöltésével indítható el nálunkhttps://cutt.ly/zmFc64U
Ha minden információ a rendelkezésünkre áll, akkor a jóváírást 14 naptári napon belül fogjuk teljesíteni, de erről az űrlap kitöltése után tájékoztatót küldünk.

FONTOS INFORMÁCIÓ (2021.09.26-i frissítés): 
A Magyar Posta egyre gyakrabban a vámkezelésnél, nem veszi figyelembe a csomaghoz rögzített áru értékét, és egy teljesen random kitalált érték alapján készíti el a vámkezelést. Ezek alapján olyan magas áfa összeget szabnak ki ami egyszerűen irreális és nevetséget. Mivel ezzel kapcsolatban csak és kizárólag felülvizsgálati kérelmet lehet benyújtani, aminek a posta által megszabott válaszadási határideje 120!!!! nap, ezért kivárni ezt nem lehet. Tehát, ha a vámkezelés során az összeg ami fizetendő az 2.500 Ft-nál magasabb, akkor kérem semmi esetben se fizessék ki, mert Mi maximum 2.500 Ft értékig fogjuk megtéríteni. Ilyen esetben vegyék fel velünk a kapcsolatot a küldemény átvétele előtt az
info@mezpro.hu címen.

 

A csomag tényleges feladása után nyomkövetési kódot küldünk e-mailben, így teljesen mértékben követhető a rendelés útja. Bővebben információ: CSOMAGKÖVETÉS

 

A Posta új eljárásrendje szerint a 324x229x50 mm-t meghaladó küldemények háznál történő kézbesítési kísérletét sok esetben mellőzi, mert nem fér be a postaládába. Erről SMS-t vagy papír alapú értesítést hagy. Ezért, ha a nyomkövetési információ azt jelzi, hogy a postán vehető át, akkor érdemes majd minél előbb érdeklődni a címhez tartozó postán. Ha nincs értesítés, akkor a nyomkövetési kód és személyi igazolvány szükséges majd. 

 

Raktáron lévő termék (2-5 munkanap):

 

  • Magyarországra történő rendelésnél: A megrendelés visszaigazolásától, vagy a sikeres fizetéstől számított 2-5 munkanap a szállítási idő. 
     
  • Külföldi rendelésnél: Ha az adott országba tudunk szállítani, akkor a megrendelés visszaigazolásától, vagy a sikeres fizetéstől számított 4-9 munkanap a szállítási idő.

 


Szállítási módok:

  • Rendelhető státuszú termékeknél:
    Magyarországon belül:
     A Magyar Posta egyenesen az Ön címére viszi a csomagot. A csomagot a helyi postás kézbesíti, úgy mint egy ajánlott küldeményt. Ha nem tudja átvenni, akkor értesítőt hagy amivel a postán átvehető a csomag 10 munkanapig.
    Külföldi rendelésnél: A helyi postaszolgálat fogja kivinni a csomagot az adott országban megfelelő ajánlott kézbesítési szabályoknak megfelelően.

  • Raktáron lévő termékeknél: 
    Magyarországi és külföldi rendelésnél: A csomagot futárszolgálat fogja szállítani az Ön által megadott címre, amiről külön értesítést küld a nyomkövetési kóddal és a várható kézbesítési idővel a szállító cég e-mailben.

 


Szállítási költség:

 

  • Ha a termék raktáron van, akkor Magyarországra minden esetben 1.490 Ft a szállítási díj.
    Külföldi rendelésnél a rendelés leadása után küldjük ki e-mailben a végső szállítási díjat. Ha a választott országba nem tudunk kézbesíteni, akkor azt is jelezzük. (Ha a rendelés kifizetésre került és a szállítási díj miatt nem kéri vagy nem tudjuk teljesíteni azt, akkor a kifizetett összeget automatikusan visszafizetjük.)

 

  • Ha a termék rendelhető, akkor Magyarországra minden esetben 850 Ft a szállítás.
    Külföldi rendelésnél is az esetek 80%-ban 850 Ft a szállítás. Ha mégis magasabb lenne a szállítási díj, akkor a rendelés leadása után küldjük ki e-mailben a végső szállítási díjat. Ha a választott országba nem tudunk kézbesíteni, akkor azt is jelezzük. (Ha a rendelés kifizetésre került és a szállítási díj miatt nem kéri vagy nem tudjuk teljesíteni azt, akkor a kifizetett összeget automatikusan visszafizetjük.)

Fizetési módok:

 

  • Banki átutalás
    A rendelés leadását követően a visszaigazolásban megadott bankszámlaszámra kell elutalnia az vételárat.

     
  • ​​BARION és Bankkártyás biztonságos fizetés

    A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja.
    Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013
    Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

 

Utánvétes fizetés NINCS.