Szállítás és Fizetés
Szállítási idő:
Rendelhető termék (átlagosan 15-25 munkanap):
- Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, tehát rendelhető az állapota, úgy a szállítási idő átlagosan 15-25 munkanap a sikeres fizetéstől számítva (nem naptári nap). - A rendelések 70-75%-a érkezik meg az átlagos szállítási időn belül. Ez az információ az elmúlt 2 hónap szállítási adatok alapján lett feltüntetve.
Törekszünk arra hogy minél hamarabb megérkezzen a rendelt termék, ezért úgynevezett dropshipping módszerrel kerül kiszállításra ami azt jelenti hogy a külföldi gyártótól egyenesen a vevő címére érkezik a csomag, így is csökkentve a szállítási időt.
A gyártó és egyben a feladás helye: Kína
- A feltüntetett átlagos szállítási idő nem időgarantált szolgáltatás. Bár minden esetben igyekszünk a megfelelő időintervallumban kiszállítani a csomagot, NEM tudjuk minden esetben garantálni az átlagos 15-25 munkanapos időt.
A végső teljesítési határidő a sikeres fizetéstől számított maximum 45 munkanap. Ez NEM azt jelenti, hogy ennyi idő múlva fog a küldemény megérkezni, hanem, hogy ez az a végső határidő amit vállalunk arra, hogy a rendelése biztosan megérkezik. Tehát ha a csomag nem érkezik meg a 15-25 munkanapban, akkor sincs gond! Ez azt jelenti, hogy az már bármelyik nap megérkezhet.
Erre vállaljuk a garanciát is. Bővebben erről itt: SZÁLLÍTÁSI GARANCIA
A 2022.01.18 és 2022.02.07 között leadott, vagy a korábban leadott de ezen időszak alatt kifizetett "rendelhető (átl. 15-25 munkanap)" státuszú rendeléseket a gyártó országában lévő nemzeti ünnep miatt, 2022 február 7-e után fogjuk tudni szállításra átadni és nyomkövetési információt biztosítani hozzá. Így az átlagos szállítási idő, ami 15-25 munkanap a feladástól számítódik majd. Ezek alapján várhatóan márciusban fognak megérkezni, de a végső szállítási idő ezekre a rendelésekre a sikeres fizetéstől számítva 60 munkanapra tolódik.
A 2022.02.07 után leadott rendeléseket a megszokott módon dolgozzuk fel, így azokra az alap szállítási intervallum a mérvadó!
A 2021.07.01. után életbe lépő Európai Uniós rendelet miatt minden 3. országból érkező csomag után ami 2021.07.01 után érkezik meg az országba ÁFÁT és/vagy VÁMOT kell fizetni. Mivel a rendelt küldemény egyenesen a gyártótól (Kína) a saját címre érkezik ezért a csatolt kódhoz tartozó küldeménynél is a Posta vámeljárást fog indítani.
Az alábbi 3 verzió közül az egyik fog megvalósulni ilyenkor:
1, A VÁM eljárást alap esetben Mi fogjuk elvégezni:
Ilyenkor nem lesz semmi más teendőd.
2., Ha a Posta SMS-ben mégis téged értesít a küldemény érkezésekor. Ilyenkor az alábbit kell tenni:
Ha a Magyar Posta az érkezéskor SMS-t küld, az általunk megadott nyomkövetési kódra hivatkozva, hogy automatikus vámkezelésen esett át és online be tudod fizetni az áfát, akkor kell nekünk jelezni. Nagyon fontos, hogy amint megérkezik ez az értesítés, akkor a lehető leggyorsabban kell jelezni nekünk az alábbi űrlap kitöltésével: https://forms.gle/AVDNoSc79Q8h8yYU9
Nem kell fizetni online semmit, csak töltsd ki a fenti linket és a többit Mi intézzük. Fontos része az értesítőnek, majd egy bizonyos hozzáférési kód. Ezt mindenképp helyesen kell megadni a fenti linkre kattintva, mert ezzel fogjuk tudni lezárni a vámkezelést.
A vámkezelésről és lezárásról Mi gondoskodunk és természetesen nem kell pluszba fizetni semmit, tehát további fizetési kötelezettség így nem fog keletkezni. Nem kell a Magyar Postával a kapcsolatot felvenni semmilyen formában (csak velünk). Ne is írj a Postának illetve telefonon se keresd Őket. Ha mégis megtörténik akkor fizetési kötelezettség lehet amire semmilyen felelősséget nem tudunk vállalni.
3., Ha a Posta sem minket sem az ügyfelet nem értesíti:
Ilyen esetben jelzés nélkül szállítják ki a küldeményt és így mégis ki kell fizetni az átvételnél az áfa és vámkezelés összegét. Az utólagos fizetésre sajnos nincs ráhatásunk, de természetesen a küldemény átvétele és az áfa kifizetése után kérhető jóváírást erre az összegre. FONTOS, hogy az átvételkor kapott nyomtatványt meg kell őrizni, ahol látható a kifizetett összeg és látható a hozzáférési kód, ami egy 6 számjegyből álló számsor, amire "hf kód"-ként is hivatkoznak majd. A jóváírási kérelem az alábbi űrlap kitöltésével indítható el nálunk: https://cutt.ly/zmFc64U
Ha minden információ a rendelkezésünkre áll, akkor a jóváírást 14 naptári napon belül fogjuk teljesíteni, de erről az űrlap kitöltése után tájékoztatót küldünk.
*FONTOS INFORMÁCIÓ (2021.09.26-i frissítés):
Ha a Posta az országba érkezést követően telefonon, SMS-ben vagy postai levélben kér meg, hogy pótolj dokumentumokat a küldeményhez, akkor ezt semmiképp ne tedd meg, mert fizetési kötelezettséged keletkezhet, amit nem tudunk jóváírni és felelősséget sem tudunk vállalni érte.
Ilyen esetben keress fel minket emailben és intézni fogjuk a vámkezelést. Tehát fontos: Nem kell a Magyar Postával a kapcsolatot felvenni semmilyen formában (csak velünk).
A csomag tényleges feladása után nyomkövetési kódot küldünk e-mailben, így teljesen mértékben követhető a rendelés útja.
A Posta új eljárásrendje szerint a 324x229x50 mm-t meghaladó küldemények háznál történő kézbesítési kísérletét sok esetben mellőzi, mert nem fér be a postaládába. Erről SMS-t vagy papír alapú értesítést hagy. Ezért, ha a nyomkövetési információ azt jelzi, hogy a postán vehető át, akkor érdemes majd minél előbb érdeklődni a címhez tartozó postán. Ha nincs értesítés, akkor a nyomkövetési kód és személyi igazolvány szükséges majd.
Raktáron lévő termék (2-5 munkanap):
- Magyarországra történő rendelésnél: A megrendelés visszaigazolásától, vagy a sikeres fizetéstől számított 2-5 munkanapon belül átadjuk a csomagot a futárnak, akik ezután 1-2 munkanapon belül kiszállítják. A nyomkövetési információkat a futárszolgálat fogja megküldeni.
- Külföldi rendelésnél: Ha az adott országba tudunk szállítani, akkor a megrendelés visszaigazolásától, vagy a sikeres fizetéstől számított 3-10 munkanapon a szállítási idő.
Szállítási módok:
- Rendelhető státuszú termékeknél:
Magyarországon belül: A Magyar Posta egyenesen az Ön címére viszi a csomagot. A csomagot a helyi postás kézbesíti, úgy mint egy ajánlott küldeményt. Ha nem tudja átvenni, akkor értesítőt hagy amivel a postán átvehető a csomag 10 munkanapig.
Külföldi rendelésnél: A helyi postaszolgálat/futárszolgálat fogja kivinni a csomagot az adott országban megfelelő ajánlott kézbesítési szabályoknak megfelelően.
- Raktáron lévő termékeknél:
Magyarországi és külföldi rendelésnél: A csomagot futárszolgálat fogja szállítani az Ön által megadott címre, amiről külön értesítést küld a nyomkövetési kóddal és a várható kézbesítési idővel a szállító cég e-mailben.
Szállítási költség:
- Ha a termék raktáron van, akkor Magyarországra minden esetben 1.490 Ft a szállítási díj.
Külföldi rendelésnél a rendelés leadása után küldjük ki e-mailben a végső szállítási díjat. Ha a választott országba nem tudunk kézbesíteni, akkor azt is jelezzük. (Ha a rendelés kifizetésre került és a szállítási díj miatt nem kéri vagy nem tudjuk teljesíteni azt, akkor a kifizetett összeget automatikusan visszafizetjük.)
- Ha a termék rendelhető, akkor Magyarországra minden esetben 950 Ft a szállítás.
Külföldi rendelésnél a szállítási díjat a kosárban látható díjon tudjuk szállítani. Ha a választott országba nem tudunk kézbesíteni, akkor azt is jelezzük.
Fizetési módok:
- Banki átutalás
A rendelés leadását követően a visszaigazolásban megadott bankszámlaszámra kell elutalnia az vételárat.
- BARION és Bankkártyás biztonságos fizetés
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja.
Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013
Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.
Utánvétes fizetés NINCS.