Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. Adatvédelmi tájékozatónkat ITT találja.

Szállítás és Fizetés

 

Szállítási idő:

 

 

Rendelhető termék (átlagosan 15-25 munkanap):

 

  • Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, tehát rendelhető az állapota, úgy a szállítási idő átlagosan 15-25 munkanap a sikeres fizetéstől számítva (nem naptári nap). - A rendelések 70-75%-a érkezik meg az átlagos szállítási időn belül. Ez az információ az elmúlt 2 hónap szállítási adatok alapján lett feltüntetve.
    Törekszünk arra, hogy minél hamarabb megérkezzen a rendelt termék, ezért úgynevezett dropshipping módszerrel kerül kiszállításra, ami azt jelenti, hogy a külföldi gyártótól egyenesen a vevő címére érkezik a csomag, így is csökkentve a szállítási időt. 
    A gyártó és egyben a feladás helye: Kína

  • A feltüntetett átlagos szállítási idő nem időgarantált szolgáltatás. Bár minden esetben igyekszünk a megfelelő időintervallumban kiszállítani a csomagot, NEM tudjuk minden esetben garantálni az átlagos 15-25 munkanapos időt.
    A végső teljesítési határidő a sikeres fizetéstől számított maximum 45 munkanap. Ez NEM azt jelenti, hogy ennyi idő múlva fog a küldemény megérkezni, hanem hogy ez az a végső határidő, amit vállalunk arra, hogy a rendelése biztosan megérkezik. Tehát ha a csomag nem érkezik meg a 15-25 munkanapban, akkor sincs gond! Ez azt jelenti, hogy az már bármelyik nap megérkezhet. 
    Erre vállaljuk a garanciát is. Bővebben erről itt: SZÁLLÍTÁSI GARANCIA

A 2023.01.26 után leadott rendelések a normális szállítási rend szerint kerülnek szállításra.

2023.01.05 és 2023.01.25 között leadott, vagy a korábban leadott, de ezen időszak alatt kifizetett "rendelhető (átl. 15-25 munkanap)" státuszú rendeléseket a gyártó országában lévő nemzeti ünnep miatt, 2023 január végén fogjuk tudni szállításra átadni és nyomkövetési információt biztosítani hozzá, így várhatóan február 2. felében fognak megérkezni.
Ezen időszak alatti rendelések végső szállítási határideje maximum 60 munkanapra tolódik.

 

A 2021.07.01. után életbe lépő Európai Uniós rendelet miatt minden 3. országból érkező csomag után ami 2021.07.01 után érkezik meg az országba ÁFÁT és/vagy VÁMOT kell fizetni. Mivel a rendelt küldemény egyenesen a gyártótól (Kína) a saját címre érkezik ezért a csatolt kódhoz tartozó küldeménynél is a Posta vámeljárást fog indítani.

Az alábbi 3 verzió közül az egyik fog megvalósulni ilyenkor:

1, A VÁM eljárást alap esetben Mi fogjuk elvégezni:
Ilyenkor nem lesz semmi más teendőd.

2., Ha a Posta SMS-ben mégis téged értesít a küldemény érkezésekor. Ilyenkor az alábbit kell tenni:
Ha a Magyar Posta az érkezéskor SMS-t küld, az általunk megadott nyomkövetési kódra hivatkozva, hogy automatikus vámkezelésen esett át és online be tudod fizetni az áfát, akkor kell nekünk jelezni. Nagyon fontos, hogy amint megérkezik ez az értesítés, akkor a lehető leggyorsabban kell jelezni nekünk az alábbi űrlap kitöltésével: https://forms.gle/AVDNoSc79Q8h8yYU9  
Nem kell fizetni online semmit, csak töltsd ki a fenti linket és a többit Mi intézzük. Fontos része az értesítőnek, majd egy bizonyos hozzáférési kód. Ezt mindenképp helyesen kell megadni a fenti linkre kattintva, mert ezzel fogjuk tudni lezárni a vámkezelést.
A vámkezelésről és lezárásról Mi gondoskodunk és természetesen nem kell pluszba fizetni semmit, tehát további fizetési kötelezettség így nem fog keletkezni. Nem kell a Magyar Postával a kapcsolatot felvenni semmilyen formában (csak velünk). Ne is írj a Postának illetve telefonon se keresd Őket. Ha mégis megtörténik akkor fizetési kötelezettség lehet amire semmilyen felelősséget nem tudunk vállalni.

3., Ha a Posta sem minket sem az ügyfelet nem értesíti:
Ilyen esetben jelzés nélkül szállítják ki a küldeményt és így mégis ki kell fizetni az átvételnél az áfa és vámkezelés összegét. Az utólagos fizetésre sajnos nincs ráhatásunk, de természetesen a küldemény átvétele és az áfa kifizetése után kérhető jóváírást erre az összegre. FONTOS, hogy az átvételkor kapott nyomtatványt meg kell őrizni, ahol látható a kifizetett összeg és látható a hozzáférési kód, ami egy 6 számjegyből álló számsor, amire "hf kód"-ként is hivatkoznak majd. A jóváírási kérelem az alábbi űrlap kitöltésével indítható el nálunk
https://cutt.ly/zmFc64U
Ha minden információ a rendelkezésünkre áll, akkor a jóváírást 14 naptári napon belül fogjuk teljesíteni, de erről az űrlap kitöltése után tájékoztatót küldünk.

A csomag tényleges feladása után nyomkövetési kódot küldünk e-mailben, így teljesen mértékben követhető a rendelés útja.

 

A Posta új eljárásrendje szerint a 324x229x50 mm-t meghaladó küldemények háznál történő kézbesítési kísérletét sok esetben mellőzi, mert nem fér be a postaládába. Erről SMS-t vagy papír alapú értesítést hagy. Ezért, ha a nyomkövetési információ azt jelzi, hogy a postán vehető át, akkor érdemes majd minél előbb érdeklődni a címhez tartozó postán. Ha nincs értesítés, akkor a nyomkövetési kód és személyi igazolvány szükséges majd. 

 

Raktáron lévő termék (2-5 munkanap):

  • Magyarországra történő rendelésnél: A megrendelés visszaigazolásától, vagy a sikeres fizetéstől számított 2-5 munkanapon belül átadjuk a csomagot a futárnak, akik ezután 1-2 munkanapon belül kiszállítják. A nyomkövetési információkat a futárszolgálat fogja megküldeni.
     
  • Külföldi rendelésnél: Ha az adott országba tudunk szállítani, akkor a megrendelés visszaigazolásától, vagy a sikeres fizetéstől számított 3-10 munkanapon a szállítási idő.

 


Szállítási módok:

  • Rendelhető státuszú termékeknél:
    Magyarországon belül:
     A Magyar Posta az Ön címére viszi a csomagot, vagy ha az a belátásuk szerint nem fér bele egy szabványos postaládába, akkor a helyi postahivatalba vehető át, amiről minden esetben értesítőt küld. A csomagot alap esetben a helyi postás kézbesíti, úgy mint egy ajánlott küldeményt. Ha nem tudja átvenni, akkor értesítőt hagy amivel a postán átvehető a csomag 10 munkanapig.

    Külföldi rendelésnél: A helyi postaszolgálat/futárszolgálat fogja kivinni a csomagot az adott országban megfelelő ajánlott kézbesítési szabályoknak megfelelően.


  • Raktáron lévő termékeknél: 
    Magyarországi és külföldi rendelésnél: A csomagot futárszolgálat fogja szállítani az Ön által megadott címre, amiről külön értesítést küld a nyomkövetési kóddal és a várható kézbesítési idővel a szállító cég e-mailben.

 


Szállítási költség:

 

  • Ha a termék raktáron van, akkor Magyarországra a rendelés végösszege alapján kerül megállapításra a szállítási díj.
    Vételár Szállítási díj
    0 Ft - 29.999 Ft 1.590 Ft
    29.000 Ft - 39.999 Ft 2.090 Ft
    40.000 Ft -  2.490 Ft
    Külföldi rendelésnél a rendelés leadása után küldjük ki e-mailben a végső szállítási díjat. Ha a választott országba nem tudunk kézbesíteni, akkor azt is jelezzük. (Ha a rendelés kifizetésre került és a szállítási díj miatt nem kéri vagy nem tudjuk teljesíteni azt, akkor a kifizetett összeget automatikusan visszafizetjük.)

 

  • Ha a termék rendelhető státuszban van, akkor Magyarországra a rendelés végösszege alapján kerül megállapításra a szállítási díj.
    Vételár Szállítási díj
    0 Ft - 29.999 Ft 1.590 Ft
    29.000 Ft - 39.999 Ft 2.090 Ft
    40.000 Ft -  2.490 Ft
    Külföldi rendelésnél a szállítási díjat a kosárban látható díjon tudjuk szállítani. Ha a választott országba nem tudunk kézbesíteni, akkor azt is jelezzük. 

Fizetési módok:

 

  • Banki átutalás
    A rendelés leadását követően a visszaigazolásban megadott bankszámlaszámra kell elutalnia az vételárat.

     
  • ​​BARION és Bankkártyás biztonságos fizetés

    A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja.
    Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013
    Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

 

Utánvétes fizetés NINCS.