Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. Adatvédelmi tájékozatónkat ITT találja.

Szállítás és Fizetés

 

Szállítási idő:

 

 

Rendelhető termék (átlagosan 15-25 munkanap):

 

  • Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, tehát rendelhető az állapota, úgy a szállítási idő átlagosan 15-25 munkanap a sikeres fizetéstől számítva (nem naptári nap). - A rendelések 70-75%-a érkezik meg az átlagos szállítási időn belül. Ez az információ az elmúlt 2 hónap szállítási adatok alapján lett feltüntetve.
    Törekszünk arra hogy minél hamarabb megérkezzen a rendelt termék, ezért úgynevezett dropshipping módszerrel kerül kiszállításra ami azt jelenti hogy a külföldi gyártótól egyenesen a vevő címére érkezik a csomag, így is csökkentve a szállítási időt. 
    A gyártó és egyben a feladás helye: Kína

  • A feltüntetett átlagos szállítási idő nem időgarantált szolgáltatás. Bár minden esetben igyekszünk a megfelelő időintervallumban kiszállítani a csomagot, NEM tudjuk minden esetben garantálni az átlagos 15-25 munkanapos időt.
    A végső teljesítési határidő a sikeres fizetéstől számított maximum 45 munkanap. Ez NEM azt jelenti, hogy ennyi idő múlva fog a küldemény megérkezni, hanem, hogy ez az a végső határidő amit vállalunk arra, hogy a rendelése biztosan megérkezik. Tehát ha a csomag nem érkezik meg a 15-25 munkanapban, akkor sincs gond! Ez azt jelenti, hogy az már bármelyik nap megérkezhet. 
    Erre vállaljuk a garanciát is. Bővebben erről itt: SZÁLLÍTÁSI GARANCIA

A 2021.07.01. után életbe lépő Európai Uniós rendelet miatt minden 3. országból érkező csomag után ami 2021.07.01 után érkezik meg az országba ÁFÁT és/vagy VÁMOT kell fizetni. Mivel a rendelt küldemény egyenesen a gyártótól (Kína) a saját címre érkezik ezért a csatolt kódhoz tartozó küldeménynél is a Posta vámeljárást fog indítani.

Az alábbi 3 verzió közül az egyik fog megvalósulni ilyenkor:

1, A VÁM eljárást alap esetben Mi fogjuk elvégezni:
Ilyenkor nem lesz semmi más teendőd.

2., Ha a Posta SMS-ben mégis téged értesít a küldemény érkezésekor. Ilyenkor az alábbit kell tenni:
Ha a Magyar Posta az érkezéskor SMS-t küld, az általunk megadott nyomkövetési kódra hivatkozva, hogy automatikus vámkezelésen esett át és online be tudod fizetni az áfát, akkor kell nekünk jelezni. Nagyon fontos, hogy amint megérkezik ez az értesítés, akkor a lehető leggyorsabban kell jelezni nekünk az alábbi űrlap kitöltésével: https://forms.gle/AVDNoSc79Q8h8yYU9  
Nem kell fizetni online semmit, csak töltsd ki a fenti linket és a többit Mi intézzük. Fontos része az értesítőnek, majd egy bizonyos hozzáférési kód. Ezt mindenképp helyesen kell megadni a fenti linkre kattintva, mert ezzel fogjuk tudni lezárni a vámkezelést.
A vámkezelésről és lezárásról Mi gondoskodunk és természetesen nem kell pluszba fizetni semmit, tehát további fizetési kötelezettség így nem fog keletkezni. Nem kell a Magyar Postával a kapcsolatot felvenni semmilyen formában (csak velünk). Ne is írj a Postának illetve telefonon se keresd Őket. Ha mégis megtörténik akkor fizetési kötelezettség lehet amire semmilyen felelősséget nem tudunk vállalni.

3., Ha a Posta sem minket sem az ügyfelet nem értesíti:
Ilyen esetben jelzés nélkül szállítják ki a küldeményt és így mégis ki kell fizetni az átvételnél az áfa és vámkezelés összegét. Az utólagos fizetésre sajnos nincs ráhatásunk, de természetesen a küldemény átvétele és az áfa kifizetése után kérhető jóváírást erre az összegre. FONTOS, hogy az átvételkor kapott nyomtatványt meg kell őrizni, ahol látható a kifizetett összeg és látható a hozzáférési kód, ami egy 6 számjegyből álló számsor, amire "hf kód"-ként is hivatkoznak majd. A jóváírási kérelem az alábbi űrlap kitöltésével indítható el nálunk
https://cutt.ly/zmFc64U
Ha minden információ a rendelkezésünkre áll, akkor a jóváírást 14 naptári napon belül fogjuk teljesíteni, de erről az űrlap kitöltése után tájékoztatót küldünk.


*FONTOS INFORMÁCIÓ (2021.09.26-i frissítés): 
Ha a Posta az országba érkezést követően telefonon, SMS-ben vagy postai levélben kér meg, hogy pótolj dokumentumokat a küldeményhez, akkor ezt semmiképp ne tedd meg, mert fizetési kötelezettséged keletkezhet, amit nem tudunk jóváírni és felelősséget sem tudunk vállalni érte.
Ilyen esetben keress fel minket emailben és intézni fogjuk a vámkezelést. Tehát fontos: Nem kell a Magyar Postával a kapcsolatot felvenni semmilyen formában (csak velünk). 

 

A csomag tényleges feladása után nyomkövetési kódot küldünk e-mailben, így teljesen mértékben követhető a rendelés útja.

 

A Posta új eljárásrendje szerint a 324x229x50 mm-t meghaladó küldemények háznál történő kézbesítési kísérletét sok esetben mellőzi, mert nem fér be a postaládába. Erről SMS-t vagy papír alapú értesítést hagy. Ezért, ha a nyomkövetési információ azt jelzi, hogy a postán vehető át, akkor érdemes majd minél előbb érdeklődni a címhez tartozó postán. Ha nincs értesítés, akkor a nyomkövetési kód és személyi igazolvány szükséges majd. 

 

Raktáron lévő termék (2-5 munkanap):

 

  • Magyarországra történő rendelésnél: A megrendelés visszaigazolásától, vagy a sikeres fizetéstől számított 2-5 munkanapon belül átadjuk a csomagot a futárnak, akik ezután 1-2 munkanapon belül kiszállítják. A nyomkövetési információkat a futárszolgálat fogja megküldeni.
     
  • Külföldi rendelésnél: Ha az adott országba tudunk szállítani, akkor a megrendelés visszaigazolásától, vagy a sikeres fizetéstől számított 3-10 munkanapon a szállítási idő.

 


Szállítási módok:

  • Rendelhető státuszú termékeknél:
    Magyarországon belül:
     A Magyar Posta az Ön címére viszi a csomagot, vagy ha az a belátásuk szerint nem fér bele egy szabványos postaládába, akkor a helyi postahivatalba vehető át, amiről minden esetben értesítőt küld. A csomagot alap esetben a helyi postás kézbesíti, úgy mint egy ajánlott küldeményt. Ha nem tudja átvenni, akkor értesítőt hagy amivel a postán átvehető a csomag 10 munkanapig.

    Külföldi rendelésnél: A helyi postaszolgálat/futárszolgálat fogja kivinni a csomagot az adott országban megfelelő ajánlott kézbesítési szabályoknak megfelelően.


  • Raktáron lévő termékeknél: 
    Magyarországi és külföldi rendelésnél: A csomagot futárszolgálat fogja szállítani az Ön által megadott címre, amiről külön értesítést küld a nyomkövetési kóddal és a várható kézbesítési idővel a szállító cég e-mailben.

 


Szállítási költség:

 

  • Ha a termék raktáron van, akkor Magyarországra minden esetben 1.590 Ft a szállítási díj.
    Külföldi rendelésnél a rendelés leadása után küldjük ki e-mailben a végső szállítási díjat. Ha a választott országba nem tudunk kézbesíteni, akkor azt is jelezzük. (Ha a rendelés kifizetésre került és a szállítási díj miatt nem kéri vagy nem tudjuk teljesíteni azt, akkor a kifizetett összeget automatikusan visszafizetjük.)

 

  • Ha a termék rendelhető, akkor Magyarországra minden esetben 1.590 Ft a szállítás.
    Külföldi rendelésnél a szállítási díjat a kosárban látható díjon tudjuk szállítani. Ha a választott országba nem tudunk kézbesíteni, akkor azt is jelezzük. 

Fizetési módok:

 

  • Banki átutalás
    A rendelés leadását követően a visszaigazolásban megadott bankszámlaszámra kell elutalnia az vételárat.

     
  • ​​BARION és Bankkártyás biztonságos fizetés

    A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja.
    Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013
    Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.

 

Utánvétes fizetés NINCS.