Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. Adatvédelmi tájékozatónkat ITT találja.
Menü

Szállítás és Fizetés

 

 

Szállítási idő:

Raktáron lévő termék:

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától, vagy a sikeres fizetéstől számitott 2-5 munkanap.  - Koronavírus járvány miatt a szállítás néhány napot késhet.

 

 

 

 

Rendelhető termék (átlagosan 15-35 munkanap):

 

Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, tehát rendelhető az állapota, úgy a szállítási idő átlagosan 15-35 munkanap a sikeres fizetéstől számítva (nem naptári nap). - Ez az információ a 2020. márciusi és áprilisi adatok alapján lett feltüntetve.

Törekszünk arra hogy minnél hamarabb megérkezzen a rendelt termék, ezért úgynevezett dropshipping módszerrel kerül kiszállításra ami azt jelenti hogy a külföldi gyártótól egyenesen a vevő címére érkezik a csomag, így is csökkentve a szállítási időt. A feladás helye: Kína

A megrendelésekre vonatkozóan a teljesítési határidő a már meglévő és új rendelésekre is a sikeres fizetéstől számított legfeljebb 60 munkanap a jelen helyzetre tekintettel. 
A 2020. januári rendeléseknél ez 90 és a februári rendeléseknél ez 75 munkanap.

Ez azt jelenti, hogy ha ennyi időn belül sem érkezne meg a csomag akkor a terméket újraküldetjük, vagy a rendeléstől elállhat, és kérheti a termék vételárának megtérítését.


A csomagot követni lehet, amihez nyomkövetési kódot adunk, így teljesen lekövethető a csomag útja. Minden információ a csomag követésről:
KATTINTS IDE

 

Ilyen esetben Mi csak közvetítőként veszünk részt az adás-vételben, ezért sem választható az utánvétes fizetési mód. 


A koronavírussal (COVID 19) kapcsolatos szállítási információk: 

A gyártó (Kína) biztosított arról minket, hogy a teljes munkarend visszaállt náluk és a korábbi rendelések feldolgozása is folyamatos. 

Az tény, hogy Kínában már visszatért a rendes munkarend, de Európában szinte minden légi közlekedés leállt, ami megnehezíti a csomagok szállítását. A szállítási idő megnövekedhet így a végső határidőt (FRISSÍTÉS - 2020.05.04.)25 munkanappal meghosszabbítjuk (maximum 60 munkanap is lehet), a 2020.januári rendeléseknél ezt a határidőt +55 és februári rendeléseknél ezt a határidőt +40 munkanappal hosszabítjuk meg (maximum 75 és 90 munkanap is lehet).  

A hosszú ideje szállítás alatt lévő csomagok nem tüntek el, nem is vesztek el, stb.. Ebben a helyzetben ez sajnos "normális", hogy ennyit áll a csomag frissítés nélkül. A csomagok folyamatosan érkeznek meg az országba.

Tájékoztatjuk, hogy:

  • a koronavírus miatt kihirdetett veszélyhelyzet,
  • a veszélyhelyzetben hozott, a Magyar Közlönyben kihirdetett különleges jogrendi intézkedések,
  • a szerződés teljesítése érdekében eljáró személyek (fizetési szolgáltató, valamint a szállítást végző partner) által a veszélyhelyzet miatt hozott intézkedések

 a szerződés teljesítését vis maior eseményként érintik.

A vis maior helyzet Eladót megakadályozhatja, vagy késleltetheti szerződéses kötelezettségei teljesítésében, amelyért Eladó a Polgári Törvénykönyv alapján nem vonható felelősségre.

Az akadályoztatás és késleltetés kezelése érdekében Eladó jogosult:

  • a szerződés teljesítését felfüggeszteni, vagy halasztani,
  • a már megkötött szerződés teljesítését lehetetlenülésre (amennyiben a vis maior helyzet előre láthatóan lehetetlené teszi a teljesítést) hivatkozva visszautasítani.

A szerződés teljesítésének felfüggesztése vagy halasztása esetén Eladó a szerződéses kötelezettségeit a vis maior helyzetre tekintettel halasztott időpontban köteles teljesíteni.

A szerződés teljesítésének lehetetlenülése esetén a Polgári Törvénykönyv alapján a szerződés megszűnik, a már megfizetett vételár visszajár a Vásárlónak. Eladó a vételár visszatérítése esetén a Vásárló által alkalmazott fizetési módot, vagy a Felek által egyedileg megtárgyalt visszafizetési módot alkalmazza.

Ez csak a rendelhető státuszban lévő termékekre vonatkozik. A raktáron lévő termékekre nem!

Fentiekkel kapcsolatban szíves megértésüket és együttműködésüket előre is köszönjük. Reméljük minél hamarabb visszatér a rendes kerékvágásba és a megszokott szállítási idővel tudjuk majd a rendeléseket teljesíteni.

Ha a rendelés elállásáról érdeklődik akkor azt az alábbiak szerint teheti meg:

  • Mivel a csomag már úton van ezért már csak a megérkezést követően tud éllni az elállással.
  • A kiküldött csomagot a kézbesítéskor - tehát amikor megérkezik - el kell utasítani. Ha megtörtént a csomag elutasítása és a visszafordítás elindult a gyártó felé akkor azt jelezni kell nekünk. Ezután rögzítjük a visszatérítést és a rendelést töröljük. A visszatérítést ilyenkor a jelzéstől számított 14 naptári napon belül visszutaljuk Önnek.


Szállítási módok:

  • Magyar Posta által kiszállítás.
    A Magyar Posta egyenesen az Ön címére viszi a csomagot. A csomagot a helyi postás kézbesíti, úgy mint egy ajánlott küldeményt. Ha nem tudja átvenni, akkor értesítőt hagy amivel a postán átvehető a csomag 10 munkanapig.

 


Szállítási költség:

 

  • Ha a termék raktáron van akkor minden esetben 1.490 Ft a szállítás költsége.
  • Ha a termék rendelhető akkor minden esetben 0 Ft, tehát ingyenes a szállítás.

Fizetési módok:

 

  • Banki átutalás
    A rendelés leadását követően a megadott bankszámlaszámra előre kell utalnia az vételárat, vagy a megadott bankszámlaszámra kell befizetni bármelyik CIB Bankban ingyenes készpénzes pénztári befizetéssel.

     
  • ​​BARION és Bankkártyás biztonságos fizetés

    A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja.
    Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013
    Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.


 

Utánvétről Fontos információ:

Utánvét nem elérhető mert, a rendelhető termékeknél dropshipping módszerrel kerül kiszállításra a termék, ami azt jelenti hogy a gyártótól egyenesen a vevő címére érkezik a csomag. Így is törekszünk arra hogy minnél hamarabb megérkezzen a rendelése. - Ez a RAKTÁRON lévő termékekre nem vonatkozik.

Keresés