Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü
Ön itt jár: > >

GY.I.K.

.

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

 

 

- Miért ilyen olcsók a termékek?
- Magyarországon szinte egyedüliként tudsz tőlünk 
dropshipping módszerrel rendelni focis replika ruházatot. Ez annyit jelent, hogy nem kell megfizetned a termék árában azokat a tényezőket amitől jóval magasabb lenne. Ilyen például a raktározási költség, külön futárcég fizetése és ehhez hasonló árat nővelő plusz költségek. Ez a módszer röviden annyit jelent, hogy a termék közvetlenül a gyártótól a vevő címére érkezik.

 

- Honnan tudom, hogy milyen méret kell nekem?
- A mérettáblázatban megjelölt adatok tökéletesen tükrözik a mezek méretét. Érdemes egy meglévő pólót lemérni az ott megjelölt módon és akkor a méret megfelelő lesz.
Mérettábla: https://www.mezpro.hu/meretek-30 

 

- Ha mégsem jó a méret mit tehetek?
- Ha a mérettáblában leírtak alapján (tehát pl. hibás a megadott cm) mégis rossz a méret akkor természetesen kicseréltetjük. Ehhez csak annyit kell tenni, hogy a terméket vissza kell küldeni nekünk és mi azonnal gondoskodunk a cseréről. Ha rosszul lett megrendelve a méret, olyan esetben nem szoktuk cserélni, mert a mérettábla alapján tökéletesen lemérhető a megfelelő méret.

Ha rossz méret lett kiválasztva, akkor nem áll módunkban kicserélni a mezt, mert a megadott méretek alapján tökéletesen lemérhető a megrendelni kíván termék mérete. Erre való hivatkozással a 14 napos elállási időn belül sem vagyunk kötelesek visszavenni a terméket. 

 

- Nem azt kaptam amit rendeltem. Mit tehetek?
- Először egy e-mailt kell írni nekünk az info@mezpro.hu címre, amiben benne van a rendelésszám, név és természetesen kép a rossz mezről. Ezután a válasz e-mail után a terméket vissza kell küldeni nekünk és mi azonnal gondoskodunk a helyes mez küldetéséről. Ha már nem tudjuk teljesíteni a rendelést akkor a teljes vételárat visszaadjuk.

 

- Rendelhető terméknél mennyi a pontos szállítási idő?
- Pontos szállítási időt nem tudunk megadni. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, tehát rendelhető a státusza úgy a szállítás kb. 15 munkanap (fizetéstől számítva). Törekszünk arra hogy minél hamarabb megérkezzen a rendelt termék, ezért úgynevezett dropshipping módszerrel kerül kiszállításra ami azt jelenti hogy a gyártótól egyenesen a vevő címére érkezik a csomag, így is csökkentve a szállítási időt.

 

- Nem érkezett még a sikeres fizetéstől e-mail, pedig már tegnap délután vagy este fizettem.
- A sikeres fizetésről a pénz megérkezésétől (tehát nem a küldéstől) számított 1 MUNKANAPON belül küldünk egy visszaigazoló emailt. Tehát ha előző nap délután vagy este lett elküldve a pénz akkor az jobb esetben másnap reggel/délelőtt fog megérkezni, és onnan indul az 1 munkanap. Illetve ha péntek délután vagy este került elutalásra a végösszeg, akkor mivel hétvége nem munkanap, ezért nem fogunk semmilyen emailt kiküldeni a fizetésről, mert még nem érkezik meg hozzánk a pénz. Értelemszerűen következő hétfőn fog megérkezni az utalás és onnan számolódik az 1 munkanap. 

 

- Utánvéttel miért nem tudok fizeni? Miért kell előre fizetnem?
- Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, tehát rendelhető a státusza úgy a szállítás kb. 15 munkanap (fizetéstől számítva). Törekszünk arra hogy minél hamarabb megérkezzen a rendelt termék, ezért úgynevezett dropshipping módszerrel kerül kiszállításra ami azt jelenti hogy a gyártótól egyenesen a vevő címére érkezik a csomag, így is csökkentve a szállítási időt. UTÁNVÉT EZÉRT NEM ELÉRHETŐ

 

- Miért ilyen hosszú a szállítási idő?
- Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, tehát rendelhető a státusza úgy a szállítás kb. 15 munkanap (fizetéstől számítva). Törekszünk arra hogy minél hamarabb megérkezzen a rendelt termék, ezért úgynevezett dropshipping módszerrel kerül kiszállításra ami azt jelenti hogy a gyártótól egyenesen a vevő címére érkezik a csomag, így is csökkentve a szállítási időt.

 

- Mikor érkezik meg a csomagom?
- Nem tudjuk megmondani pontosan a csomag érkezését, de minden esetben küldünk ilyenkor egy nyomkövetési kódot, amivel követhető a csomag a magyar posta oldalán.

 

- Megkaptam a nyomkövetési kódot, de nem mutat semmit az oldal. Mit a probléma?
- Néhány esetben várni kell, hogy a csomag bekerüljön a posta rendszerébe. Ilyen esetben várj 3-4 napot és ha utána sem érhető el semmilyen információ akkor írj nekünk e-mailt az info@mezpro.hu e-mail címre.

 

- "Célországba elküldve" státuszt mutat a nyomkövetési oldal. Mikor érkezik meg a csomag?
- Itt sem tudjuk a pontos érkezést, de az eddigi tapasztalatok alapján ez már azt jelenti, hogy bármelyik nap megérkezhet Magyarországra a csomag.

 

- "Célországban feldolgozva" státuszt mutat a nyomkövetési oldal. Mikor érkezik meg a csomag?
- Ilyen esetben a csomag már 2-3 munkanapon belül meg fog érkezni.

 

- Letelt a megjelölt várható szállítási idő és mégsem érkezett meg a csomag. Mi a teendő?
- A szállítást a posta végzi, nem tudjuk befolyásolni az idejét. Szállítási időnek kb. 15 munkanap (nem tényleges időpont) van megadva. Ennyi idő alatt meg szokott érkezni a csomag, de előfordulhatnak csúszások, rajtunk kívül álló okok miatt. Tekintettel arra, hogy a küldemény biztosított, ezért a Posta hibájából történő sérülése vagy elvesztése esetén a terméket újra küldetjük, vagy ha már nincs készleten, a termék árát visszautaljuk a Vevőnek. Ez esetben az ÁSZF-ünkben megjelölt 60 naptári nap a mérvadó.

 

- Ezek a mezek eredetiek?
- NEM. Ezek a mezek replika mezek.
Replika mez jelentése: Eredetivel megegyező másolat. Minden elem megtalálható a mezen.
A meghirdetett termékek minőségéért, eredetiségéért és jogszabályi megfelelőségéért nem vállalunk kötelezettséget és felelősséget.

 

- Úgy néznek ki a mezek mint a képen?
- Általában igen, de a termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete közötti különbözőség miatt.

 

- Személyesen fel tudom próbálni a mezeket. Van valahol bolt?
- Nincs személyes átvételi, felpróbálási és vásárlási lehetőségünk. Csak webáruházként üzemelünk.

 

- Nem látom a kedvenc csapatom mezét. Akkor nem is tudom megrendelni?
- Lehet, hogy be tudjuk szerezni. Ilyenkor érdemes rákérdezni e-mailben az info@mezpro.hu címen.

 

- Nem akarok regisztrálni, úgy is tudok rendelni?
- Igen, webáruházunkba regisztráció nélkül is lehet vásárolni. Egyszerűen a véglegesítésnél a vásárlás regisztráció nélküli opciót kell kiválasztani.

 

- Ha regisztrálok, biztonságban vannak az adataim?
- Igen, teljes mértékben odafigyelünk a személyes adatok védelmére. Erről bővebben az adatkezelési tájékoztatóban:  https://www.mezpro.hu/adatvedelmi_nyilatkozat_3

 

- Biztonságos maga az oldal?
- Teljes mértékben biztonságban van minden adat és információ az oldalon. Erről SSL és HTTPS tanúsítványunk is gondoskodik.

 

- Milyen minőségűek a mezek?
- A mezek nagyon jó minőségűek. Eddig a 4 év alatt nem volt róla panasz. De ha mégis kifogással élsz akkor természetesen vagy kicseréljük, vagy visszaadjuk az árát.

 

- Feliratot akarok a mezre. Hogyan tudom ezt kivitelezni?
- Szinte minden mezre kérhető felirat. Erről mindig az adott termék weboldalán találsz információk. Minden mezre hivatalos stílussal készülnek el a feliratok. Maximum 10 karakter kérhető és ékezetes betűket nem tartalmazhatnak. A kért egyedi feliratot mindig a rendelés végén a megjegyzés mezőbe kell beírni.

 

- Mennyire tartós a felirat a mezen?
- FONTOS, a feliratozott mezt vagy nadrágot mindenképp kézzel érdemes mosni azt is kifordítva. Mosógépben történő mosás által a centrifuga miatt a felirat megrongálódhat illetve elkezdhet lejönni a mezről vagy a nadrágról. Ilyen esetekre nem vállalunk semmilyen garanciát illetve felelősséget!

 

- Külföldre is tudok rendelni?
- Igen, csak annyi a teendő, hogy rendelésnél a külföldi címet kell kiválasztani és ha a fizetéshez IBAN számlaszámra van szükség akkor a rendelés végén a megjegyzés mezőbe kell kérni tőlünk.