Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. Adatvédelmi tájékozatónkat ITT találja.
Menü

Gyakori Kérdések

A koronavírussal (COVID 19) kapcsolatos szállítási információkat IDE kattintva érheti el. 

 


 

- Miért ilyen olcsók a replika mezek?

- Magyarországon szinte egyedüliként tudsz tőlünk dropshipping módszerrel rendelni focis replika ruházatot. Ez annyit jelent, hogy nem kell megfizetned a termék árában azokat a tényezőket amitől jóval magasabb lenne. Ilyen például a raktározási költség, külön futárcég fizetése és ehhez hasonló árat nővelő plusz költségek. Ez a módszer röviden annyit jelent, hogy a termék közvetlenül a gyártótól a vevő címére érkezik.

- Honnan tudom, hogy milyen méret kell nekem?
- A mérettáblázatban megjelölt adatok tökéletesen tükrözik a termékek méretét. Érdemes egy meglévő pólót lemérni az ott megjelölt módon és akkor a méret megfelelő lesz.
Mérettábla: 
KATTINTS IDE 

- Ha mégsem jó a méret mit tehetek?
- Ha a mérettáblában leírt értékektől eltér az érkezett termék, akkor természetesen kicseréltetjük. Ehhez csak annyit kell tenni, hogy első körben jelezni nekünk utána a terméket vissza kell küldeni és mi azonnal gondoskodunk a cseréről.

Ha rossz méret lett kiválasztva, akkor nem áll módunkban kicserélni a mezt, mert a megadott méretek alapján tökéletesen lemérhető a megrendelni kíván termék mérete. Erre való hivatkozással a 14 napos elállási időn belül sem vagyunk kötelesek visszavenni a terméket. 

- Feliratot akarok a focimezre. Hogyan tudom ezt kivitelezni?
- Szinte minden mezre kérhető felirat. Erről mindig az adott termék weboldalán találsz információk. Minden mezre hivatalos stílussal készülnek el a feliratok. Maximum 12 karakter kérhető. A kért egyedi feliratot mindig a rendelés végén a megjegyzés mezőbe kell beírni. 
IDE KATTINTVA tudod megnézni, hogy pontosan hova kell beírni a feliratot.

 

- Nem azt kaptam amit rendeltem. Mit tehetek?
- Először egy e-mailt kell írni nekünk az info@mezpro.hu címre, amiben benne van a rendelésszám, név és természetesen kép a rossz termékről. Ezután a válasz e-mail után a terméket vissza kell küldeni nekünk és mi azonnal gondoskodunk a helyes termék küldetéséről. Ha már nem tudjuk teljesíteni a rendelést akkor a teljes vételárat visszaadjuk.

- Rendelhető terméknél mennyi a pontos szállítási idő?
- Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, tehát rendelhető a státusza, úgy a szállítás átlagban 15 munkanap (fizetéstől számítva). 
maximális szállítási idő 35 munkanap. Ez azt jelenti, hogy ha ennyi időn belül sem érkezne meg a csomag akkor elveszettnek minősül és a terméket vagy újraküldetjük, vagy ha nem tudjuk akkor visszautaljuk a vételárat.
Törekszünk arra hogy minnél hamarabb megérkezzen a rendelt termék, ezért úgynevezett dropshipping módszerrel kerül kiszállításra ami azt jelenti hogy a gyártótól egyenesen a vevő címére érkezik a csomag, így is csökkentve a szállítási időt. A csomagot követni lehet, amihez nyomkövetési kódot adunk, így teljesen lekövethető a csomag útja. Minden információ a csomag követésről (ha még nem kaptál kódot azt is itt tudod kérni): 
KATTINTS IDE 

- Nem érkezett még a sikeres fizetésről e-mail, pedig már tegnap délután vagy este fizettem.
- A sikeres fizetésről a pénz megérkezésétől (tehát nem a küldéstől) számított 1 MUNKANAPON belül küldünk egy visszaigazoló emailt. Tehát ha előző nap délután vagy este lett elküldve a pénz akkor az jobb esetben másnap reggel/délelőtt fog megérkezni, és onnan indul az 1 munkanap. Illetve ha péntek délután vagy este került elutalásra a végösszeg, akkor mivel hétvége nem munkanap, ezért nem fogunk semmilyen emailt kiküldeni a fizetésről, mert még nem érkezik meg hozzánk a pénz. Értelemszerűen következő hétfőn fog megérkezni az utalás és onnan számolódik az 1 munkanap. 

- Utánvéttel miért nem tudok fizeni? Miért kell előre fizetnem?
Utánvét nem elérhető mert, úgynevezett dropshipping módszerrel kerül kiszállításra sok esetben a termék, ami azt jelenti hogy a gyártótól egyenesen a vevő címére érkezik a csomag, így is csökkentve a szállítási időt. Törekszünk arra hogy minnél hamarabb megérkezzen a rendelt termék. A szállítás kb. 15 munkanap (fizetéstől számítva). Ilyen esetben Mi csak közvetítőként veszünk részt az adás-vételben, ezért sem választható az utánvétes fizetési mód sajnos. Minden információ: 
KATTINTS IDE

- Csak készpénzben tudok fizetni. Úgy is lehet rendelni?
- Igen. A rendelésnél az átutalásos fizetési módot kell választani. Ezután a visszaigazoló emailben látható bankszámlaszámra be tudja fizetni bármelyik CIB BANK-ban pénztári befizetésként a rendelés végösszegét. Fontos: A közlemény rovatba tüntesse fel az 5 számjegyű rendelésszámot.

- Miért ilyen hosszú a szállítási idő a nem raktáron lévő termékeknél?
- Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, tehát rendelhető az állapota, úgy a szállítási idő átlagosan  (fizetéstől számítva). - Ez az időtartam az elmúlt 2 hónap szállítási adatai alapján lett feltüntetve. Törekszünk arra hogy minnél hamarabb megérkezzen a rendelt termék, ezért úgynevezett dropshipping módszerrel kerül kiszállításra ami azt jelenti hogy a gyártótól egyenesen a vevő címére érkezik a csomag, így is csökkentve a szállítási időt. A csomagot követni lehet, amihez csomagkövetési kódot adunk, így teljesen lekövethető a csomag útja. Minden információ a csomagkövetésről: 
KATTINTS IDE 

 

- Mikor érkezik meg a csomagom?
- Minden esetben küldünk egy nyomkövetési kódot, amivel követhető a csomag a magyar posta oldalán. Minden infó a nyomkövetésről: 
KATTINTS IDE  . Minden információ a szállításról: KATTINTS IDE

 

- Megkaptam a nyomkövetési kódot, de nem mutat semmit az oldal. Mi a probléma?
- Néhány esetben várni kell, hogy a csomag bekerüljön a posta rendszerébe. Ilyen esetben várj 3-4 napot és ha utána sem érhető el semmilyen információ akkor írj nekünk e-mailt az info@mezpro.hu e-mail címre. Minden infó a nyomkövetésről: 
KATTINTS IDE

 

- "Célországba elküldve" státuszt mutat a nyomkövetési oldal. Mikor érkezik meg a csomag?
- Itt sem tudjuk a pontos érkezést, de az eddigi tapasztalatok alapján ez már azt jelenti, hogy bármelyik nap megérkezhet Magyarországra a csomag.
 

 

- A Magyar Postától kaptam értesítést miszerint kiválosztatták a csomagomat VÁMKEZELÉSRE. Mit csináljak? Fizetnem kell még?
- Ha a Magyar Posta kiválasztja a csomagját VÁMKEZELÉSRE, és erről SMS-t vagy levelet küldenek, akkor kérem a lehető leggyorsabban jelezze nekünk az 
info@mezpro.hu email címre. A vámkezelésről Mi gondoskodunk. További fizetési kötelezettsége így nem fog keletkezni. Önnek nem kell a Magyar Postával a kapcsolatot felvenni semmilyen formában (csak velünk). Kérem ne is írjanak a Postának illetve telefonon se keressék Őket. Ha mégis megteszik akkor fizetési kötelezettségük lehet, amire semmilyen felelősséget nem tudunk vállalni.

- Letelt a megjelölt várható szállítási idő a nem raktáron lévő terméknél és mégsem érkezett meg a csomag. Mi a teendő?
- A szállítást a posta végzi, nem tudjuk befolyásolni az idejét. Szállítási idő átlagban 15 munkanap (nem tényleges időpont). Ennyi idő alatt meg szokott érkezni a csomag, de előfordulhatnak csúszások, rajtunk kívül álló okok miatt. 
maximális szállítási idő 35 munkanap. Ez azt jelenti, hogy ha ennyi időn belül sem érkezne meg a csomag akkor elveszettnek minősül és a terméket vagy újraküldetjük, vagy ha nem tudjuk akkor visszautaljuk a vételárat.
Minden infó a nyomkövetésről: 
KATTINTS IDE

 

- Milyen a focimezek minősége?
- Termékeink replika termékek, amik nagyon jó minőségűek.
Replika jelentése: Eredetivel megegyező másolat. 
A focis mezeink szurkolói replika mezek, amik anyagában némileg „egyszerűbb” drágább társainál, de tökéletesen alkalmas arra, hogy megmutassuk benne csapatunk iránti elkötelezettségünket az utcán vagy a lelátón, ráadásul mindezt sokkal barátságosabb áron.
Ide kattintva a termékek minőségéről olvashat: 
KATTINTS IDE


 

- Úgy néznek ki a termékek mint a képen?
- Általában igen, de a termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete közötti különbözőség miatt.

- Személyesen fel tudom próbálni a termékeket. Van valahol bolt?
- Nincs személyes átvételi, felpróbálási és vásárlási lehetőségünk. Csak webáruházként üzemelünk.

- Nem látom a kedvenc csapatom termékét. Akkor nem is tudom megrendelni?
- Lehet, hogy be tudjuk szerezni vagy el tudjuk készíteni egyedi tervezéssel. Ilyenkor érdemes rákérdezni e-mailben az 
info@mezpro.hu címen.

- Nem akarok regisztrálni, úgy is tudok rendelni?
- Igen, webáruházunkba regisztráció nélkül is lehet vásárolni. Egyszerűen a véglegesítésnél a vásárlás regisztráció nélküli opciót kell kiválasztani.

- Ha regisztrálok, biztonságban vannak az adataim?
- Igen, teljes mértékben odafigyelünk a személyes adatok védelmére. Erről bővebben az adatkezelési tájékoztatóban:  
https://www.mezpro.hu/adatvedelmi_nyilatkozat_3

- Biztonságos maga az oldal?
- Teljes mértékben biztonságban van minden adat és információ az oldalon. Erről SSL és HTTPS tanúsítványunk is gondoskodik.

 

- Ha valami gondom van a termékkel, vagy csak az elállás jogával szeretnék élni akkor hogyan tudom ezt megtenni?
- Internetes vásárlás esetén a rendelésed átvételétől számított 14 napon belül visszaküldheted a terméket. Ez az úgynevezett elállás. A MezPro-nál is élhetsz természetesen ezzel a jogoddal. A termékeket az elállási jog feltételei alapján 14 napon visszaküldheted! Bővebb információ az elállásról:  
KATTINTS IDE

  

- Mennyire tartós a felirat a nem raktáron lévő replika mezen?
- FONTOS, a feliratozott mezt vagy nadrágot mindenképp kézzel érdemes mosni azt is kifordítva. Mosógépben történő mosás által a centrifuga miatt a felirat megrongálódhat illetve elkezdhet lejönni a mezről vagy a nadrágról. Ilyen esetekre nem vállalunk semmilyen garanciát illetve felelősséget! Mosási útmutató: 
KATTINTS IDE

 

- Külföldre is tudok rendelni?
- Igen lehet, de csak a nem raktáron lévő termékek esetén kérhető a külföldi rendelés. Annyi a teendő, hogy rendelésnél a külföldi címet kell kiválasztani és ha a fizetéshez IBAN számlaszámra van szükség akkor a rendelés végén a megjegyzés mezőbe kell kérni tőlünk.
Minden feltétel azonos a Magyaroszágra rendelésnél. Nincs plusz költsége.


 

A rendelhető státuszú termékek rendelésének feltételei:

  • A megrendelésben a MezPro kizárólag közvetítői szerepet tölt be és ezt a Ektv. (2001. évi CVIII. tv.) rendelkezései szerint végzi.
  • A megrendelő megbízza a MezPro-t, hogy nevében továbbítsa a rendelést és a termék vételárát a gyártó/forgalmazó felé.
  • A MezPro az oldalon lévő rendelhető státuszban lévő termékekkel nem rendelkezik. Kizárólag közvetítői szerepkörben vesz részt. Raktárkészlettek kizárólag a gyártó/forgalmazó rendelkezik.
  • A gyártó/forgalmazó a megrendelt terméket a megrendelő címére postázza a weboldalon látható szállítási feltételek szerint.
  • A MezPro a termék megrendelésétől a termék átvételéig működik közre. Csak és kizárólag a közvetítői szolgáltatásokért vállal felelősséget. A hirdetésben szereplő termékkel kapcsolatos kifogásokért vagy bármilyen a terméket érintő kérdésben a MezPro nem vonható felelősségre.
  • A MezPro a meghirdetett termékek minőségéért, eredetiségéért és jogszabályi megfelelőségéért nem vállal kötelezettséget és felelősséget. Ezekben a kérdésekben csak és kizárólag a gyártó/forgalmazó felelős.
      

A MezPro ilyen esetbe vállalja:

  • A gyártó/forgalmazó és a megrendelő között az adás-vétel közvetítését.
  • A megrendelés és a vételár továbbítását a gyártó/forgalmazónak.
  • A termékreklamációk közvetítését a gyártó/forgalmazó és a megrendelő között.
  • A webáruházzal, hirdetéssel kapcsolatos kérdések és/vagy kérések kezelése és megválaszolása.
  • Garanciális igények teljesekörű közvetítése a gyártó/forgalmazó felé.

 

 

 

 

 

 

Keresés