Gyakori kérdések

Reklamációt az alábbi linkre kattintva indíthatsz nálunk: https://www.mezpro.hu/reklamacio-mezpro-545


- A mezeken minden logó, elem megtalálható, ahogy korábban is?
- A rendelhető mezeken minden elem megtalálható, ahogy eddig is. Különböző okok miatt nem szerepelnek ezek az oldalon lévő képeken.
 

- Nem látom a kedvenc csapatom termékét. Akkor nem is tudom megrendelni?
- Lehet, hogy be tudjuk szerezni vagy el tudjuk készíteni egyedi tervezéssel. Ilyenkor érdemes rákérdezni e-mailben az info@mezpro.hu címen.

 

- A Magyar Postától kaptam értesítést miszerint kiválasztották a csomagomat VÁMKEZELÉSRE. Mit csináljak? Fizetnem kell még?
-  A 2021.07.01. után életbe lépő Európai Uniós rendelet miatt minden 3. országból érkező csomag után ami 2021.07.01 után érkezik meg az országba ÁFÁT és/vagy VÁMOT kell fizetni. Mivel a rendelt küldemény egyenesen a gyártótól (Kína) az saját címedre érkezik ezért a csatolt kódhoz tartozó küldeménynél is a Posta vámeljárást fog indítani. Erről SMS-t vagy emailt küldenek. Amint megkapod ezt az értesítést akkor a lehető leggyorsabban jelezd nekünk az alábbi űrlap kitöltésével: https://forms.gle/AVDNoSc79Q8h8yYU9
A vámkezelésről és lezárásról Mi gondoskodunk és természetesen nem kell pluszba fizetned semmit tehát további fizetési kötelezettség így nem fog keletkezni.Nem kell a Magyar Postával a kapcsolatot felvenni semmilyen formában (csak velünk). Ne is írj a Postának illetve telefonon se keresd Őket. Ha mégis megtörténik akkor fizetési kötelezettség lehet amire semmilyen felelősséget nem tudunk vállalni.

 

- Megkaptam a rendelt csomagot, de utólag fizetnem kellett áfát. Miért kellett fizetnem? Azt írták nem lesz fizetési kötelezettségem.
-  Sajnos a tapasztalatok szerint a Posta nem minden esetben küld értesítést az ügyfélnek. Ilyen esetben jelzés nélkül szállítják ki a küldeményt és így mégis ki kell fizetni az átvételnél az áfa és vámkezelés összegét. Az utólagos fizetésre sajnos nincs ráhatásunk, de természetesen a küldemény átvétele és az áfa kifizetése után kérheti a jóváírást erre az összegre. FONTOS, hogy az átvételkor kapott nyomtatványt meg kell őr izni, ahol látható a kifizetett összeg és látható a hozzáférési kód, ami egy 6 számjegyből álló számsor, amire "hf kód"-ként is hivatkoznak majd. A jóváírási kérelem az alábbi űrlap kitöltésével indítható el nálunk: https://cutt.ly/zmFc64U
Ha minden információ a rendelkezésünkre áll, akkor a jóváírást 14 naptári napon belül fogjuk teljesíteni, de erről az űrlap kitöltése után tájékoztatót küldünk.

 

- Miért ilyen olcsók a mezek?
- Magyarországon szinte egyedüliként tudsz tőlünk dropshipping módszerrel rendelni focis replika ruházatot. Ez annyit jelent, hogy nem kell megfizetned a termék árában azokat a tényezőket amitől jóval magasabb lenne. Ilyen például a raktározási költség, külön futárcég fizetése és ehhez hasonló árat nővelő plusz költségek. Ez a módszer röviden annyit jelent, hogy a termék közvetlenül a gyártótól a vevő címére érkezik.

 

- Honnan tudom, hogy milyen méret kell nekem?
- A mérettáblázatban megjelölt adatok tökéletesen tükrözik a termékek méretét. Érdemes egy meglévő ruhát lemérni az ott megjelölt módon és akkor a méret megfelelő lesz. Minden termékhez a méretet a saját oldalán megtalálod. 

 

- Ha mégsem jó a méret mit tehetek?
- Ha a mérettáblában leírt értékektől eltér az érkezett termék, akkor természetesen kicseréltetjük. Ehhez csak annyit kell tenni, hogy első körben jelezni nekünk utána a terméket vissza kell küldeni és mi azonnal gondoskodunk a cseréről.

 

- Feliratot akarok a focimezre. Hogyan tudom ezt kivitelezni?
- Szinte minden mezre kérhető felirat. Erről mindig az adott termék weboldalán találsz információk. Minden mezre hivatalos stílussal készülnek el a feliratok. Maximum 12 karakter kérhető. A kért egyedi feliratot mindig a rendelés végén a megjegyzés mezőbe kell beírni. Itt meg tudod nézni, hogy pontosan hova kell beírni a feliratot: MOBIL, WEB

 

- Nem azt kaptam amit rendeltem. Mit tehetek?
- Reklamációt az alábbi linkre kattintva indíthatsz nálunk: https://www.mezpro.hu/reklamacio-mezpro-545

 

- Rendelhető terméknél mennyi a pontos szállítási idő?
- Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, tehát rendelhető a státusza, úgy a szállítás átlagban 10-20 munkanap (fizetéstől számítva). A szállításról bővebben IDE kattintva olvashatsz.

 

- Nem érkezett még a sikeres fizetésről e-mail, pedig már tegnap délután vagy este fizettem.
- A sikeres fizetésről a pénz megérkezésétől (tehát nem a küldéstől) számított 1 MUNKANAPON belül küldünk egy visszaigazoló emailt. Tehát ha előző nap délután vagy este lett elküldve a pénz akkor az jobb esetben másnap reggel/délelőtt fog megérkezni, és onnan indul az 1 munkanap. Illetve ha péntek délután vagy este került elutalásra a végösszeg, akkor mivel hétvége nem munkanap, ezért nem fogunk semmilyen emailt kiküldeni a fizetésről, mert még nem érkezik meg hozzánk a pénz. Értelemszerűen következő hétfőn fog megérkezni az utalás és onnan számolódik az 1 munkanap. 

 

- Utánvéttel miért nem tudok fizetni? Miért kell előre fizetnem?
- Utánvét nem elérhető mert, úgynevezett dropshipping módszerrel kerül kiszállításra sok esetben a termék, ami azt jelenti hogy a gyártótól egyenesen a vevő címére érkezik a csomag, így is csökkentve a szállítási időt. Törekszünk arra, hogy minél hamarabb megérkezzen a rendelt termék. 

 

- Miért ilyen hosszú a szállítási idő a nem raktáron lévő termékeknél?
- Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, tehát rendelhető az állapota, úgy a szállítási idő átlagosan 15 munkanap (fizetéstől számítva). - Ez az időtartam az elmúlt 2 hónap szállítási adatai alapján lett feltüntetve. Törekszünk arra, hogy minél hamarabb megérkezzen a rendelt termék, ezért úgynevezett dropshipping módszerrel kerül kiszállításra ami azt jelenti hogy a gyártótól egyenesen a vevő címére érkezik a csomag, így is csökkentve a szállítási időt. A csomagot követni lehet, amihez csomagkövetési kódot adunk, így teljesen lekövethető a csomag útja. 

 

- Mikor érkezik meg a csomagom?
- Minden esetben küldünk egy nyomkövetési kódot, amivel követhető a csomag a magyar posta oldalán. Minden információ a szállításról: KATTINTS IDE

 

- Megkaptam a nyomkövetési kódot, de nem mutat semmit az oldal. Mi a probléma?
- Néhány esetben várni kell, hogy a csomag bekerüljön a posta rendszerébe. Ilyen esetben várj 3-4 napot és ha utána sem érhető el semmilyen információ akkor írj nekünk e-mailt az info@mezpro.hu e-mail címre.

 

- Letelt a megjelölt várható szállítási idő a nem raktáron lévő terméknél és mégsem érkezett meg a csomag. Mi a teendő?
- A szállítást a posta végzi, nem tudjuk befolyásolni az idejét. Szállítási idő átlagban 10-20 munkanap (nem tényleges időpont). Ennyi idő alatt meg szokott érkezni a csomag, de előfordulhatnak csúszások, rajtunk kívül álló okok miatt. 
A maximális szállítási időről és a VÁSÁRLÓ VÉDELMI programunkról IDE kattintva olvashatsz.

 

- Milyen a focimezek minősége?
- Termékeink replika termékek, amik nagyon jó minőségűek.
A focis mezeink szurkolói replika mezek, amik anyagában némileg „egyszerűbb” drágább társainál, de tökéletesen alkalmas arra, hogy megmutassuk benne csapatunk iránti elkötelezettségünket az utcán vagy a lelátón, ráadásul mindezt sokkal barátságosabb áron.
Ide kattintva a termékek minőségéről olvashat: KATTINTS IDE

 

- Úgy néznek ki a termékek mint a képen?
- Általában igen, de a termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete közötti különbözőség miatt.

 

- Személyesen fel tudom próbálni a termékeket. Van valahol bolt?
- Nincs személyes átvételi, felpróbálási és vásárlási lehetőségünk. Csak webáruházként üzemelünk.

 

- Nem akarok regisztrálni, úgy is tudok rendelni?
- Igen, webáruházunkba regisztráció nélkül is lehet vásárolni. Egyszerűen a véglegesítésnél a vásárlás regisztráció nélküli opciót kell kiválasztani.

 

- Ha regisztrálok, biztonságban vannak az adataim?
- Igen, teljes mértékben odafigyelünk a személyes adatok védelmére. Erről bővebben az adatkezelési tájékoztatóban:  https://www.mezpro.hu/adatvedelmi_nyilatkozat_3

 

- Biztonságos maga az oldal?
- Teljes mértékben biztonságban van minden adat és információ az oldalon. Erről SSL és HTTPS tanúsítványunk is gondoskodik.

 

- Ha valami gondom van a termékkel, vagy csak az elállás jogával szeretnék élni akkor hogyan tudom ezt megtenni?
- Internetes vásárlás esetén a rendelésed átvételétől számított 14 napon belül visszaküldheted a terméket. Ez az úgynevezett elállás. A MezPro-nál is élhetsz természetesen ezzel a jogoddal. A termékeket az elállási jog feltételei alapján 14 napon visszaküldheted! Bővebb információ az elállásról:  KATTINTS IDE

  

- Mennyire tartós a felirat a nem raktáron lévő replika mezen?
- FONTOS, a feliratozott mezt vagy nadrágot mindenképp kézzel érdemes mosni azt is kifordítva. Mosógépben történő mosás által a centrifuga miatt a felirat megrongálódhat illetve elkezdhet lejönni a mezről vagy a nadrágról. Ilyen esetekre nem vállalunk semmilyen garanciát illetve felelősséget! Mosási útmutató: KATTINTS IDE