Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. Adatvédelmi tájékozatónkat ITT találja.
Menü

Gyakori Kérdések

A koronavírussal (COVID 19) kapcsolatos jelenlegi helyzetre tekintettel szeretnénk biztosítani Önöket, hogy a megrendelések fogadását és feldolgozását nem érinti. 

A gyártó (Kína) biztosított arról minket, hogy a teljes munkarend visszaállt náluk és a korábbi rendelések feldolgozása is folyamatos. Napról-napra kapjuk a nyomkövetési kódokat a rendelésekhez.

Az új rendeléseket jelen állás szerint nem érinti már a koronavírus miatti leállás Kínában, így ezek feldolgozási ideje a megszokott. Az Európában tomboló járvány és a sok leállás miatt a szállítási idő megnövekedhet így a végső határidőt 10 munkanappal meghosszabítjuk (maximum 45 munkanap).  Erről bövebben lent olvashat. 

Az egészség és biztonság rendkívül fontos számunkra, ezért, ha Magyarország Kormánya olyan rendeletet illetve intézkedést hoz, ami Minket és ezzel a rendelését is érinti, akkor rögtön jelezzük ezek fejleményéről.

Fentiekkel kapcsolatban szíves megértésüket és együttműködésüket előre is köszönjük.


- Miért ilyen olcsók a replika mezek?

- Magyarországon szinte egyedüliként tudsz tőlünk dropshipping módszerrel rendelni focis replika ruházatot. Ez annyit jelent, hogy nem kell megfizetned a termék árában azokat a tényezőket amitől jóval magasabb lenne. Ilyen például a raktározási költség, külön futárcég fizetése és ehhez hasonló árat nővelő plusz költségek. Ez a módszer röviden annyit jelent, hogy a termék közvetlenül a gyártótól a vevő címére érkezik.

- Honnan tudom, hogy milyen méret kell nekem?
- A mérettáblázatban megjelölt adatok tökéletesen tükrözik a termékek méretét. Érdemes egy meglévő pólót lemérni az ott megjelölt módon és akkor a méret megfelelő lesz.
Mérettábla: 
KATTINTS IDE 

- Ha mégsem jó a méret mit tehetek?
- Ha a mérettáblában leírt értékektől eltér az érkezett termék, akkor természetesen kicseréltetjük. Ehhez csak annyit kell tenni, hogy első körben jelezni nekünk utána a terméket vissza kell küldeni és mi azonnal gondoskodunk a cseréről.

Ha rossz méret lett kiválasztva, akkor nem áll módunkban kicserélni a mezt, mert a megadott méretek alapján tökéletesen lemérhető a megrendelni kíván termék mérete. Erre való hivatkozással a 14 napos elállási időn belül sem vagyunk kötelesek visszavenni a terméket. 

- Feliratot akarok a focimezre. Hogyan tudom ezt kivitelezni?
- Szinte minden mezre kérhető felirat. Erről mindig az adott termék weboldalán találsz információk. Minden mezre hivatalos stílussal készülnek el a feliratok. Maximum 12 karakter kérhető. A kért egyedi feliratot mindig a rendelés végén a megjegyzés mezőbe kell beírni. 
IDE KATTINTVA tudod megnézni, hogy pontosan hova kell beírni a feliratot.

 

- Nem azt kaptam amit rendeltem. Mit tehetek?
- Először egy e-mailt kell írni nekünk az info@mezpro.hu címre, amiben benne van a rendelésszám, név és természetesen kép a rossz termékről. Ezután a válasz e-mail után a terméket vissza kell küldeni nekünk és mi azonnal gondoskodunk a helyes termék küldetéséről. Ha már nem tudjuk teljesíteni a rendelést akkor a teljes vételárat visszaadjuk.

- Rendelhető terméknél mennyi a pontos szállítási idő?
- Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, tehát rendelhető a státusza, úgy a szállítás átlagban 15 munkanap (fizetéstől számítva). 
maximális szállítási idő 35 munkanap. Ez azt jelenti, hogy ha ennyi időn belül sem érkezne meg a csomag akkor elveszettnek minősül és a terméket vagy újraküldetjük, vagy ha nem tudjuk akkor visszautaljuk a vételárat.
Törekszünk arra hogy minnél hamarabb megérkezzen a rendelt termék, ezért úgynevezett dropshipping módszerrel kerül kiszállításra ami azt jelenti hogy a gyártótól egyenesen a vevő címére érkezik a csomag, így is csökkentve a szállítási időt. A csomagot követni lehet, amihez nyomkövetési kódot adunk, így teljesen lekövethető a csomag útja. Minden információ a csomag követésről (ha még nem kaptál kódot azt is itt tudod kérni): 
KATTINTS IDE 

- Nem érkezett még a sikeres fizetésről e-mail, pedig már tegnap délután vagy este fizettem.
- A sikeres fizetésről a pénz megérkezésétől (tehát nem a küldéstől) számított 1 MUNKANAPON belül küldünk egy visszaigazoló emailt. Tehát ha előző nap délután vagy este lett elküldve a pénz akkor az jobb esetben másnap reggel/délelőtt fog megérkezni, és onnan indul az 1 munkanap. Illetve ha péntek délután vagy este került elutalásra a végösszeg, akkor mivel hétvége nem munkanap, ezért nem fogunk semmilyen emailt kiküldeni a fizetésről, mert még nem érkezik meg hozzánk a pénz. Értelemszerűen következő hétfőn fog megérkezni az utalás és onnan számolódik az 1 munkanap. 

- Utánvéttel miért nem tudok fizeni? Miért kell előre fizetnem?
Utánvét nem elérhető mert, úgynevezett dropshipping módszerrel kerül kiszállításra sok esetben a termék, ami azt jelenti hogy a gyártótól egyenesen a vevő címére érkezik a csomag, így is csökkentve a szállítási időt. Törekszünk arra hogy minnél hamarabb megérkezzen a rendelt termék. A szállítás kb. 15 munkanap (fizetéstől számítva). Ilyen esetben Mi csak közvetítőként veszünk részt az adás-vételben, ezért sem választható az utánvétes fizetési mód sajnos. Minden információ: 
KATTINTS IDE

- Csak készpénzben tudok fizetni. Úgy is lehet rendelni?
- Igen. A rendelésnél az átutalásos fizetési módot kell választani. Ezután a visszaigazoló emailben látható bankszámlaszámra be tudja fizetni bármelyik CIB BANK-ban pénztári befizetésként a rendelés végösszegét. Fontos: A közlemény rovatba tüntesse fel az 5 számjegyű rendelésszámot.

- Miért ilyen hosszú a szállítási idő a nem raktáron lévő termékeknél?
- Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, tehát rendelhető az állapota, úgy a szállítási idő átlagosan  (fizetéstől számítva). - Ez az időtartam az elmúlt 2 hónap szállítási adatai alapján lett feltüntetve. Törekszünk arra hogy minnél hamarabb megérkezzen a rendelt termék, ezért úgynevezett dropshipping módszerrel kerül kiszállításra ami azt jelenti hogy a gyártótól egyenesen a vevő címére érkezik a csomag, így is csökkentve a szállítási időt. A csomagot követni lehet, amihez csomagkövetési kódot adunk, így teljesen lekövethető a csomag útja. Minden információ a csomagkövetésről: 
KATTINTS IDE 

 

- Mikor érkezik meg a csomagom?
- Minden esetben küldünk egy nyomkövetési kódot, amivel követhető a csomag a magyar posta oldalán. Minden infó a nyomkövetésről: 
KATTINTS IDE  . Minden információ a szállításról: KATTINTS IDE

 

- Megkaptam a nyomkövetési kódot, de nem mutat semmit az oldal. Mi a probléma?
- Néhány esetben várni kell, hogy a csomag bekerüljön a posta rendszerébe. Ilyen esetben várj 3-4 napot és ha utána sem érhető el semmilyen információ akkor írj nekünk e-mailt az info@mezpro.hu e-mail címre. Minden infó a nyomkövetésről: 
KATTINTS IDE

 

- "Célországba elküldve" státuszt mutat a nyomkövetési oldal. Mikor érkezik meg a csomag?
- Itt sem tudjuk a pontos érkezést, de az eddigi tapasztalatok alapján ez már azt jelenti, hogy bármelyik nap megérkezhet Magyarországra a csomag.
 

 

- A Magyar Postától kaptam értesítést miszerint kiválosztatták a csomagomat VÁMKEZELÉSRE. Mit csináljak? Fizetnem kell még?
- Ha a Magyar Posta kiválasztja a csomagját VÁMKEZELÉSRE, és erről SMS-t vagy levelet küldenek, akkor kérem a lehető leggyorsabban jelezze nekünk az 
info@mezpro.hu email címre. A vámkezelésről Mi gondoskodunk. További fizetési kötelezettsége így nem fog keletkezni. Önnek nem kell a Magyar Postával a kapcsolatot felvenni semmilyen formában (csak velünk). Kérem ne is írjanak a Postának illetve telefonon se keressék Őket. Ha mégis megteszik akkor fizetési kötelezettségük lehet, amire semmilyen felelősséget nem tudunk vállalni.

- Letelt a megjelölt várható szállítási idő a nem raktáron lévő terméknél és mégsem érkezett meg a csomag. Mi a teendő?
- A szállítást a posta végzi, nem tudjuk befolyásolni az idejét. Szállítási idő átlagban 15 munkanap (nem tényleges időpont). Ennyi idő alatt meg szokott érkezni a csomag, de előfordulhatnak csúszások, rajtunk kívül álló okok miatt. 
maximális szállítási idő 35 munkanap. Ez azt jelenti, hogy ha ennyi időn belül sem érkezne meg a csomag akkor elveszettnek minősül és a terméket vagy újraküldetjük, vagy ha nem tudjuk akkor visszautaljuk a vételárat.
Minden infó a nyomkövetésről: 
KATTINTS IDE

 

- Milyen a focimezek minősége?
- Termékeink replika termékek, amik nagyon jó minőségűek.
Replika jelentése: Eredetivel megegyező másolat. 
A focis mezeink szurkolói replika mezek, amik anyagában némileg „egyszerűbb” drágább társainál, de tökéletesen alkalmas arra, hogy megmutassuk benne csapatunk iránti elkötelezettségünket az utcán vagy a lelátón, ráadásul mindezt sokkal barátságosabb áron.
Ide kattintva a termékek minőségéről olvashat: 
KATTINTS IDE


 

- Úgy néznek ki a termékek mint a képen?
- Általában igen, de a termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete közötti különbözőség miatt.

- Személyesen fel tudom próbálni a termékeket. Van valahol bolt?
- Nincs személyes átvételi, felpróbálási és vásárlási lehetőségünk. Csak webáruházként üzemelünk.

- Nem látom a kedvenc csapatom termékét. Akkor nem is tudom megrendelni?
- Lehet, hogy be tudjuk szerezni vagy el tudjuk készíteni egyedi tervezéssel. Ilyenkor érdemes rákérdezni e-mailben az 
info@mezpro.hu címen.

- Nem akarok regisztrálni, úgy is tudok rendelni?
- Igen, webáruházunkba regisztráció nélkül is lehet vásárolni. Egyszerűen a véglegesítésnél a vásárlás regisztráció nélküli opciót kell kiválasztani.

- Ha regisztrálok, biztonságban vannak az adataim?
- Igen, teljes mértékben odafigyelünk a személyes adatok védelmére. Erről bővebben az adatkezelési tájékoztatóban:  
https://www.mezpro.hu/adatvedelmi_nyilatkozat_3

- Biztonságos maga az oldal?
- Teljes mértékben biztonságban van minden adat és információ az oldalon. Erről SSL és HTTPS tanúsítványunk is gondoskodik.

 

- Ha valami gondom van a termékkel, vagy csak az elállás jogával szeretnék élni akkor hogyan tudom ezt megtenni?
- Internetes vásárlás esetén a rendelésed átvételétől számított 14 napon belül visszaküldheted a terméket. Ez az úgynevezett elállás. A MezPro-nál is élhetsz természetesen ezzel a jogoddal. A termékeket az elállási jog feltételei alapján 14 napon visszaküldheted! Bővebb információ az elállásról:  
KATTINTS IDE

  

- Mennyire tartós a felirat a nem raktáron lévő replika mezen?
- FONTOS, a feliratozott mezt vagy nadrágot mindenképp kézzel érdemes mosni azt is kifordítva. Mosógépben történő mosás által a centrifuga miatt a felirat megrongálódhat illetve elkezdhet lejönni a mezről vagy a nadrágról. Ilyen esetekre nem vállalunk semmilyen garanciát illetve felelősséget! Mosási útmutató: 
KATTINTS IDE

 

- Külföldre is tudok rendelni?
- Igen lehet, de csak a nem raktáron lévő termékek esetén kérhető a külföldi rendelés. Annyi a teendő, hogy rendelésnél a külföldi címet kell kiválasztani és ha a fizetéshez IBAN számlaszámra van szükség akkor a rendelés végén a megjegyzés mezőbe kell kérni tőlünk.
Minden feltétel azonos a Magyaroszágra rendelésnél. Nincs plusz költsége.


 

A rendelhető státuszú termékek rendelésének feltételei:

  • A megrendelésben a MezPro kizárólag közvetítői szerepet tölt be és ezt a Ektv. (2001. évi CVIII. tv.) rendelkezései szerint végzi.
  • A megrendelő megbízza a MezPro-t, hogy nevében továbbítsa a rendelést és a termék vételárát a gyártó/forgalmazó felé.
  • A MezPro az oldalon lévő rendelhető státuszban lévő termékekkel nem rendelkezik. Kizárólag közvetítői szerepkörben vesz részt. Raktárkészlettek kizárólag a gyártó/forgalmazó rendelkezik.
  • A gyártó/forgalmazó a megrendelt terméket a megrendelő címére postázza a weboldalon látható szállítási feltételek szerint.
  • A MezPro a termék megrendelésétől a termék átvételéig működik közre. Csak és kizárólag a közvetítői szolgáltatásokért vállal felelősséget. A hirdetésben szereplő termékkel kapcsolatos kifogásokért vagy bármilyen a terméket érintő kérdésben a MezPro nem vonható felelősségre.
  • A MezPro a meghirdetett termékek minőségéért, eredetiségéért és jogszabályi megfelelőségéért nem vállal kötelezettséget és felelősséget. Ezekben a kérdésekben csak és kizárólag a gyártó/forgalmazó felelős.
      

A MezPro ilyen esetbe vállalja:

  • A gyártó/forgalmazó és a megrendelő között az adás-vétel közvetítését.
  • A megrendelés és a vételár továbbítását a gyártó/forgalmazónak.
  • A termékreklamációk közvetítését a gyártó/forgalmazó és a megrendelő között.
  • A webáruházzal, hirdetéssel kapcsolatos kérdések és/vagy kérések kezelése és megválaszolása.
  • Garanciális igények teljesekörű közvetítése a gyártó/forgalmazó felé.

 

 

 

 

 

 

Keresés